Tornada...i últims treballs d'estiu

11 de setembre 2011

Com solem dir per aqui...tot el que és bo s'acaba!
I així és que han passat quinze dies...volant!!!
Demà torno a començar les classes al Tela Marinera, en tinc
moltissimes ganes!!! Tinc ganes d'acabar coses que tinc
començades i de començar-ne i aprendre'n moltes més.

I com que vaig marxar de vacances sense ensenyar-vos
un parell de coses...doncs aquí ho teniu!


Aquest és el "cartell" que vaig penjar a la botiga aquest any
quan vam tancar per vacances...i el que penjaré cada any em sembla.

I aqui la Paula, guapissima amb el seu top estiuenc!!!


I pensareu que estic sonada, però dos dies abans de marxar em vaig fer
aquesta bossa per la platja, que ens ha anat de perles!!! La vaig cosir
amb roba d'IKEA de fer cortines i el patró és de l'últim llibre de Tilda.


Un detall de la cremallera, regal de la Maria...Muaaaa!!!
És una bossa molt gran, fantàstica per portar 4 tovalloles, cremes...
i totes les punyetes de dos nens!


I amb els retalls vaig cosir un senzill necesser,
que vaig tancar amb un belcro. Tot això en una tarda,
què més voleu?


Fins aviat!


7 comentaris:

  1. Tot xulíssim!!! el cartell és súper original!!! La Paula està guapíssima!!! i no cal dir que si en una tarda ets capaç de la fer tota la bossa i el necesser....és que ets una màquina!!! jijijijiji Molts petons guapa!!! És tot fantàstic!!! (Sóc la fan núm 1!!!!) jajajajajajaja

    ResponElimina
  2. Hola,

    Que be que ja començem a trobar-nos totes un altre vegada, el cartell es molt original i que dir de la Paula està guapisima. Com ens agradaria cosir així de ràpid i de be la bossa i el neceser son molt bonics i pràctics.
    Un peto
    Raquel i Neus

    ResponElimina
  3. Qué maco tot! El cartell m'encanta, el top de la Paula és d'allò més original i la bossa perfecta per la platja. Els detalls del necesser perfectes.
    M'encanta tot!
    Petó!

    ResponElimina
  4. LA BOLSA ME ENCANTA,LASTIMA QUE YA QUEDA POCO TIEMPO DE PLAYA.BESOS YOLANDA

    ResponElimina
  5. El cartell es muy chulo, la niña está guapísima y la bolsa de playa es una pasada, si que te cunden las tardes....
    Saluditos

    ResponElimina
  6. Nena!!! M'encanta la bossa!!! Ja veig que també has treballat a l'estiu!!!

    Benvinguda a la realitat!!!!

    ResponElimina
  7. Has treballat mooooolt!!! Com sempre m'agrada tot el què has fet, però la bossa de platja la trobo molt bonica! Espero que ens veiguem pel Tela Marinera aviat...!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)