El tió i els reis ho sabien...

06 de gener 2012

...sabien que M'ENCANTA el patchwork...
...i que qualsevol cosa relacionada amb això em faria molta, molta il.lusió...
...avui no us ensenyo cap labor...
...avui us ensenyo molts projectes, però per fer...

Mireu quants llibres...
...són una debilitat per mi...
De tots cinc, els dos que més m'han agradat deprés de mirar-los i mirar-los
han estat el de Natural Patchwork de la Suzuko Koseki i el de Simple Home.
No obstant, us aseguro que tots són una passada.


Però el primer que he de fer dilluns a classe i que de fet no surt en cap d'aquests
llibres, és una funda pel nostre Ipad. Ja tinc clar com la vull i quines robes
faré servir.


I per fer tantes coses que ja he posat en una llista necessitaré
comprar teles...
...teles ben xules al TM amb aquest val tan xulo...
Suposo que el podré guardar quan ja l'hagi gastat oi Marta?


I amb el val hi anava el primer exemplar de la revista de Kireei.
La revista encara no he tingut temps de fullejar-la,
però segur que val la pena.


I també el tió de Mallorca em va cagar aquest llibre de Tilda
per fer mooooolts projectes de Nadal! Per sort tinc tot un any
per anar pensant què puc fer.



El que segur que faré són aquestes bosses, tot i que
els hi tinc pensada una altra utilitat.


I aquests angelets per l'habitació dels nens,
els trobo moníssims!


Així que amb el pijama posat us dic...
BONA NIT!!!


9 comentaris:

  1. Caram, quina sort!!
    Això vol dir que t'has portal molt bé. Feliciats I a disfrutar dels regals

    ResponElimina
  2. Quins reis més enrotllats!!! Dels 5 a mi el tió em va cagar 4 i no paro de mirar-los una vegada i una altra.
    Buscaré el de Natural Patchwork. Té bona pinta i més si el recomanes tu.
    Impacients per veure la funda de l'Ipad.
    Susana

    ResponElimina
  3. Cristina!!!Quina enveja que em fas!!! però enveja sana!!!
    M'encantarà veure tots els treballs que vas fent!!!

    ResponElimina
  4. Hola Cristina,

    Uns reis molt macos i molt encertats, segur que de bon tros te'ls mereixies.. em vas enveja de la sana, sana, sana, ara a disfrutar-los, a cosir i a ensenyar-nos totes les maravelles que feràs...

    Cesca

    ResponElimina
  5. Cristina, molt xulos els regals, aquest reis et coneixen molt i molt bé!! Anna B.

    ResponElimina
  6. Ara a disfrutar de tots aquests llibres tan xulos!
    Ja tenim ganes de veure tots els teus projectes!!

    ResponElimina
  7. No ets la única enganxada als llibres, n´hi han amb projectes extraordinaris

    ResponElimina
  8. Hola Cristina,
    Ja veiem que t'has portat molt be aquest any els llibres son preciosos.
    Que el 2012 ens vingui ple de proyectes.
    Un peto
    Raquel i Neus

    ResponElimina
  9. Hola Cristina !
    Ja he pogut entrar al teu blog i m'encanta. M'agrada molt l'aparador amb les balances antigues...segurament les recordo de quan jo era petIta i venia a comprar el pa a la teva àvia...quans bons records!... i més recent amb la Isabel. Ara ja sé on puc trobar-te, felicitats i fins molt aviat. Una abraçada,
    Margarita

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)