Com donar vida a un bolso...

13 d’agost 2012

No, no,no i no!!! Aquest bolso no és meu!!!
Tot i que tampoc seria extrany...
La Laia tenia un bolso molt trist, de color cru i totalment llis.
I em va demanar si li posaria alguna cosa. Vam estar mirant robes, i al
final es va triar aquestes...

En un cantó hi vaig fer una butxaca, per tenir més a mà el mòbil...

I a l'altre hi vaig aplicar una màquina d'escriure i unes flors del mateix estil

Una manera com una altra de donar vida a un bolso.
A la Laia li va encantar...i jo ja me l'hagués quedat! ;)

Us dec les fotos de la carpeta i l'estoig de la Paula!
Hi penso!

Petonets a totes!!!




7 comentaris:

  1. Ostres com mola! T'ha quedat molt original i alegre! Ara té aquest toc especial que el fa únic. I tant que deu estar contenta la Laia!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ha quedat xulisssim!!! Tinc un bolso igual pero de color gris i no el porto perque tambe es molt trist, ja se com donar-li alegria. Merci Cristina

    ResponElimina
  3. Aixó es treure profit de robes ;)

    Jo avanço q tinc una entrada de bolsos tb jejejeje

    Ja et deu quedar poc per les vacancetes, oi? ;) Ànims !!!

    Ptoooons

    ResponElimina
  4. Moníssim!! Ara segur que el llueix mes a gust ;)
    Si és que del no res, les meravelles que fas!!!
    Petonets!

    ResponElimina
  5. m'agraden els canvis que li has fet a la bossa, jo en dic tunearlo
    besssss

    ResponElimina
  6. Uaaaaaala!!! Genial!! Segur que no te'l vas quedar?? jijijijiji M'encanta! i la veritat no sabria triar quina de les robes m'agrada més... si la de la butxaca o la màquina... Petons!

    ResponElimina
  7. EPS, dissabte passejant per Vic vaig veure si no el mateix bolso, un de molt igual... i vaig pensar... te'l quedaries... però li falta una mica de "chispa".... mira per on, tú li has trobat la "chispa"!
    Una abraçada,
    Cesca

    Eps, i les vacances... que no en fas aquest any???

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)