Cistella de roba

03 de febrer 2014


El capçal del llit d'en Biel és un desgavell. No és un capçal convencional, es tracta de 
prestatges tipus llibreria. I és clar ell hi té ninos, peces de Lego, cotxes...ja us ho podeu
imaginar. En comptes de rabiar cada vegada que s'havia de treure la pols o de barallar-m'hi 
perquè ho endrecés, vaig decidir fer una cistella de roba ben gran perquè ho pogués tenir
al seu capçal però endreçat. Així estem tots dos contents!  :)


Ara ja és plè de peces i "tresors" com diu ell... com aquest dino tan xulo que li va 
regalar l'Anna pel seu aniversari  ;) 


Per fer la cistella vaig fer servir la meitat d'un Charm Pack. Sabeu aquells quadradets que ja venen tallats
i meravellosament combinats? Amb l'altra meitat penso fer-ne una altra perquè segur que amb aquesta
no en tindrà ni per començar! 



El Charm Pack, del TM.
La idea de la cistella, del llibre Zakka Style de Rashida Coleman.
Un dels meus preferits  ;)

Una abraçada!
Fins dimecres ;)




24 comentaris:

  1. Molt bona idea guapi! i ha quedat preciosa aquesta cistella! segur que a en Biel li encanta! un pto gran gran

    ResponElimina
  2. Que xula m'encanta la idea ja m'explicaràs com. Petons

    ResponElimina
  3. Molt bon idea!!! la combinació de teles m'encanta! (tengui….jejejeje) serà tan útil…n'estic seguríssima!

    ResponElimina
  4. Es molt xula!!!! Estic amb tu aviat tindras de fer-ne una altra!!!!! Petons.:)

    ResponElimina
  5. Quin cistell més bonic! el Biel segur que està encantat i amb un segur que no en farà prou! ;) petons

    ResponElimina
  6. Aaix que bonic aquest cistell pels tresors d'en Biel!! M'agrada moltíssim.
    Molts petonets guapa

    ResponElimina
  7. Quina cistella tan maca!!! Jo en necessitaria vàries perquè sincerament, sóc una mica desordenada ;-) una abraçada!

    ResponElimina
  8. jooo me encanta!!!!!!!! que idea más buena!!!

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Aquesta col.leccio es la que vaig fer anar per la funda de flauta i es una passada de maca!!! Quina preciositat de cistella!!! T' entenc en la desesperacio a l ' hora d' endreçar... Amb el Miquel ens passa igual

    ResponElimina
  11. Molt maca, i molt bona idea. Ja sabem que els nens tenen un munt de joguines que no saps ni on posar-les. Un cistell com aquest és una gran idea. Una abraçada

    ResponElimina
  12. Queda molt xula! Molt maques les teles. Una idea molt bona per tenir ordenats les joguines :) Petons!

    ResponElimina
  13. Oi oi oi !!!! Que mona aquesta cistella per favor! I aquestes teles.... ufff! m'encanten!!! No les havia vist mai! Les vull!!! jajajajaj!!! Culo veo culo quiero! Jajjajajaa!!! ;)
    Per cert... les fotos són precioses!!!!! Vaya crack!!! :) Muaaaaaaacks!

    ResponElimina
  14. Maquíssima!!!
    Ai si tingués temps per tot, en faria dos o tres per la meva nena!!

    ResponElimina
  15. Ala que xula t'ha quedat la capsa!!! M'encanta! ja m'has donat una idea... Jo vaig utilitzar les mateixes teles per fer una funda per les ulleres ;)

    ResponElimina
  16. És una passada!!! Una gran idea, a casa tenim un mateix estil de capçal i crec que potser la posaré en pràctica!!! Abans serà trobar el temps per poder fer-ho, aix!!
    Muuuuuaaaaaa

    ResponElimina
  17. Quina manera més xula d'evitar conflictes i de tenir-ho tot endreçat .
    Petons

    ResponElimina
  18. Ohhh Cristina quina preciositat!!!! i a més a més tant pràctic!!!!!
    Anna

    ResponElimina
  19. Aissshh. Que m he despistat i no et trobava!!! ;)
    Una xulada aquesta cistella, i súper pràctica!!!, felicitats!!!.

    Petonets bonica.

    ResponElimina
  20. Molt bonica i, les teles, com sempre, molt ben escollides.

    ResponElimina
  21. Què xula, Cris!! Aquestes cistelles deuen anar la mar de bé! Segur que en fas alguna altra! M'agraden molt les robes.
    Petonets!!

    ResponElimina
  22. Quina cistella mes xula!!! Les teles precioses, jo encaraono he fet servir la de les casetes... Petons

    ResponElimina
  23. ha quedat molt xula! què hi has posat entremig perquè se t'aguanti tant dreta? sembla gran i amb segons què es tombaria!...

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)