Bossa ECO

06 de juliol 2015

 
Des de fa temps, les bosses de plàstic han passat a la historia :)
Per fi!
No obstant, jo que tinc botiga, encara veig que hi ha molta
gent que demana una bossa de plàstic  per la compra...sobretot al petit comerç.
 
Doncs vull contribuir a la bona causa i us vull animar a cosir una bossa ECO
tan xula com aquesta ;)
 
 
Aquest dimecres faig un workshop al TELA MARINERA i cosirem aquesta
bossa. Segur que després de cosir-ne una, tindreu ganes de fer-ne més ;)
Si t'animes a venir a cosir amb mi, em pots enviar un correu electrònic o trucar al
TM, 93 889 09 39.
 


 
El taller val 15€ i el material va a part. Allà podreu escollir entre un munt
de teles precioses ;)
L'horari és dimecres , de 5 a 8 de la tarda.

 






 
T'animes a venir a cosir amb mi el dimecres a la tarda?
 
Fins aviat!
 
Cris


6 comentaris:

  1. Què bonica la bossa per anar a comprar i sobretot pràctica! m'ecanta la tela amb fruites i verdures...molt encertada! Un petonet

    ResponElimina
  2. Quina xulada Cris!! És total amb aquesta roba!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig comprar aquesta roba per fer unes estovalles per la cuineta de la Paula...i la Paula ja no juga a cuinetes, jajajajaja! Petonets guapa

      Elimina
  3. Què xula! M'agraden molt aquestes teles :) Una abraçada!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)