Zurich Cape i...

26 de novembre 2015

Tot va començar al Handmade Festival... Vaig conèixer WENEEDLE, uns Kits per confeccionar-te el teu propi abric de llana de merino 100% . Per la fira proposaven un concurs a IG. Pujant la teva foto amb un dels abrics del seu estand, podies guanyar un dels seus kits. Vaig tenir la sort que la meva va ser una de les tres seleccionades, i  vaig estar més de sort encara perquè de les tres, la meva va ser la més votada :)))) Ja us podeu imaginar...CONTENTISSIMA amb aquest kit tan especial!

Fa unes setmanes l'Anna em va convidar juntament amb altres noies que també tenien un dels seus kits, a un workshop. Així que vaig pensar que era una gran oportunitat per poder-lo cosir i estrenar finalment! Va ser un matí fantàstic. Vaig sortir amb la meva Zurich Cape posada, i amb moltes ganes que aquesta no fos la única peça Weneedle del meu armari ;)

Us asseguro que no ho serà!

Mireu, es pot portar llarga de darrera...





I si li dónes la volta, queda més curta i amb el coll més gros


Us ensenyo també el bolso d'hivern que vaig cosir al Tela Marinera un dilluns de classe :)
Està fet amb franel.les, i s'ha convertit en el meu imprescindible








Espero veure-us per aquí ben aviat ;)

Cris

21 comentaris:

  1. Molt, molt xulo!! La capa espectacular, jo també vaig votar pq et toqués a tu ;) I el bolso és perfecte! Enhorabona noia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Cris!!! Per contribuir-hi!!!! Una abraçada!

      Elimina
  2. Xulisimes les dues coses.
    També vares tenir el meu vot.
    Felicitats! !!

    ResponElimina
  3. Guaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
    No pots anar més conjuntada, Cris!!!!!
    M'encanta la capa i m'encanta el bolso!!!!!!
    Que tinguis un bon dia sentoreta suuuuper crafter!!!!!!
    Muuuuuuuuuuuak!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltissimes gràcies Cris!!!!! Jajajaja que ets bona ;)
      Muaaaaaaaaaa

      Elimina
  4. Guapissima!!!!
    I el bolso i la capa també. I com havia de esser jo tb vaig votar. Jijiji.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Anna guapa!!! No, tu vas fer més que votar-me nena...et vas obrir un compte a IG!!!! Una súper abraçada!!!!

      Elimina
  5. ENHORABONA! És xulíssima, m'encanta! M'alegra que el guanyessis tu, el kit, t'ho mereixes.
    Una pregunteta: la vas cosir amb una màquina normal o amb una ovrlock?
    Una abracada,
    nana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nana! Moltissimes gràcies!!!! Doncs el vaig cosir amb una màquina normal i corrent, i sense pota d'acolxar i tot. I perfecte ;)
      Una abraçada!!!

      Elimina
  6. M'encanta la capa i això que puguis portar-la més curta o més llarga em sembla ideal. Es veu una peça molt versàtil! una abraçada

    ResponElimina
  7. M'agrada molt de ses dues maneres!! I sembla tan còmode... No coneixia Weneedle. Tu sempre amb bones idees :)

    ResponElimina
  8. Guapaaaaaaa! La veritat és que si la model és bona i està.....fuit,fiuuuu ;-), les peses ja tenen molt de guanyat, però tot i així reconec que al principi la capa no m'acabava de conversa , però ara... I en quan al bols, molt xulo. Una abraçada guapa i..... els petons ha te'ls donaré en persona!

    ResponElimina
  9. Guapaaaaaaa! La veritat és que si la model és bona i està.....fuit,fiuuuu ;-), les peses ja tenen molt de guanyat, però tot i així reconec que al principi la capa no m'acabava de conversa , però ara... I en quan al bols, molt xulo. Una abraçada guapa i..... els petons ha te'ls donaré en persona!

    ResponElimina
  10. Molt xula Cristina!!! m'agrada molt!!!
    maria

    ResponElimina
  11. Que bonito queda!!!
    Eres una artista!!!!
    Saludos

    ResponElimina
  12. Tant la capa com el bolso m'encanten!!! Són xulíssims!! Petons

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)