intercanvi PRETTY

01 d’agost 2016

Instagram m'ha permès coneixer gent fantàstica.
Un dia, sense planejar absolutament res, va sorgir la idea d'un intercanvi amb
la Irene de Pretty handmade Bcn . La Irene és un encant...i els seus fills un amor!
Així que em vaig inspirar, sobretot, en la Chloe i en Marçal ( que llavors encara havia de néixer!)

M'encanta fer regals, sempre ho dic, gaudeixo més que rebent-los :)
Vaig intentar que tot fos del gust de la Irene, i ho vaig fer tot
amb molt i molt de "carinyo".

Estem les dues encantades amb l'intercanvi, oi Irene? ;)

Va, us ho ensenyo!

Per la Chloe...


Li vaig cosir aquest top estiuenc amb una tela Tilda que m'encanta i que sabia del cert
que a la mare també li agradaría ;) Posat és una cucada!
El patró és de l'Oliver + s 


I en segon lloc li vaig teixir aquesta cistella.
El patró és del llibre MODERN CROCHET i el cotó és
Natura XL de DMC .



Pel Marçal li vaig fer la mateixa cistella però en uns altres colors.
I de conjunt li vaig cosir una mussolina.




Per fer la vora de ganxet vaig anar foradant la tela ( que és molt fina ) amb un ganxet prim, i
amb un ganxet del 3 i un fil Natura Cotton vaig fer una espècie de punt de festó
compost d'un  punt baix i tres cadenetes.

Les teles del top, del forro de les cistelles i la mussolina són del TM





I per últim, com que el Marçal estava a punt de néixer, vaig voler cosir un
conjunt de nadó amb tela de punt. Vaig treure l'overlock de la capsa i després
d'aconseguir enfilar-la i de fer unes proves amb uns retalls vaig cosir això...


La samarreta és un patró de Brindille & twig talla 0-3 mesos.
La calceta per cobrir el bloquer és un patró de Made Everyday .
La tela de punt és de Mimidae .

No està perfecte, ni molt menys! Però és el primer que cuso amb tela de punt,
amb l' overlock i tan petit! El Marçal està guapissim!



I ja per acabar...
La mami també es mereixia un detall no?

Volia sorprendre a la Irene amb alguna tela que no tingués ella, però que
li agradés...i vaig apostar per una tela laminada del TM que em té enamorada.
I li vaig cosir una bossa, que sempre fan servei :)))


El patró és totalment improvitzat, aprofitant els quadres de la tela ;)





I aquest intercanvi, em deixa amb un gran somriure...

Un plaer Irene ;)

Cris



8 comentaris:

  1. OHHH!!! És BRUTAL, em moro de ganes de veure-ho en directe, ja que, tant la mussolina com el conjunt del Marçal m'han encantat, però el top de la peque i el bolso ... em tenen enamoradeta!!!
    Tens unes mans que valen un munt.

    Un petó. Palmi

    ResponElimina
  2. Quins regals tan macos que li has preparat a la Irene i als nens. La mussolina és una passada de bonica!! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. És tot preciós!!! Quin regal més complet, ets una artistassa. ♥

    ResponElimina
  4. Quines mans i quina sort per l'afortunada.Sempre a totes i la veritat és que es.... 😍😍

    ResponElimina
  5. Quines mans i quina sort per l'afortunada.Sempre a totes i la veritat és que es.... 😍😍

    ResponElimina
  6. tot és preciós Cris! ...i els petits estan moníssims amb les robetes!

    ResponElimina
  7. Aisssssssssssssssssss Crissssssss!!!!!!!!!!!! es que em requetexifla TOT, TOT, TOOOOT!!!!! ja t'ho he dit mil cops, nina, ETS UNA ARTISTASSA!
    Segur que la Irene i els seus petits ho lluïran tot super contents!
    Una abraçadota de les grans per a tu, Cris!

    ResponElimina
  8. Hola Cris!! Quan vaig rebre els regals el Marçal tot just havia nascut i amb l'embolic dels primers dies, instaurar la lactància, etc. no havia pogut dedicar-te un escrit al blog. Els regals que ens vas fer van superar qualsevol de les expectatives que pogués tenir, i això que eren molt altes perquè quan jo vaig iniciar-me en el món de la costura, tu et vas convertir en un dels meus referents. Després de veure el teu treball en directe, la meva admiració s'ha mutiplicat exponencialment. Ets una artista i tens unes mans privilegiades! Em sento realment afortunada d'haver pogut fer aquest intercanvi amb tu i guardaré tots els regals que ens has fet com autèntics tresors! Espero que ens poguem conèixer algun dia en persona, mil milions de gràcies!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)