¡ Buen día mundo !

04 d’agost 2017


La historia comença el 14 de juny del 2016...
En AQUESTA ENTRADA us animava a proposar-me personatges 
per teixir un pot nou. Amb la idea que després el sortejaria entre tots els 
comentaris. Ja veieu la meva constancia en les coses...

Resulta que l'altre dia endreçant llanes i projectes començats vaig 
trovar la Mafalda pot que havia començat pel sorteig.

I tot i que em fa MOLTA VERGONYA...Ahir al vespre vaig acabar-lo i 
m'agradaria reprendre el sorteig, encara que sigui MÉS D'UN ANY DESPRÉS!!!!

HO SENTO de veritat...

Si us agrada el pot i voleu participar en aquest sorteig, podeu deixar un comentari 
en aquest post i evidentment recuperaré les que ja vau participar en el post 
de la Frida pot. Podeu comentar de nou i tindreu doble possibilitat que us toqui ;)

De vegades, entre tant d'estrès, diría com la Mafalda...

PAREN EL MUNDO QUE ME QUIERO BAJAR!

Una abraçada,

Cris



14 comentaris:

  1. Aiii si es que no pares!!! Jo encara no entenc d'on treus el temps per fer tantes coses... Vinga, a veure si hi ha sort, és un pot preciós!

    ResponElimina
  2. Té tota la raó la Mafalda!!! No sabem parar. A vegades seria bo que ens desconectessin una estona 😂😂

    ResponElimina
  3. La filosofia de la Mafalda no té pèrdua.....A veure si aquest cop hi ha pot......ui! volia dir sort

    ResponElimina
  4. Es simplement adorable. I si no em toca intentare fer-lo!

    ResponElimina
  5. M'encanta!!!!! La Mafalda té tota la raó, jo aquesta frase la faig servir més sovint del q m'agradaria.

    ResponElimina
  6. Quan menjo un gelat, perdo el món de vista. Una frase de la Mafalda que m'acompanya els dies d'estiu, perquè també cal desconnectar de tant en tant. Gràcies pel sorteig. A veure si tinc sort!

    ResponElimina
  7. jajaja ja ha passat un any!!! M'enrecordo perfectament del post i sembla que va ser fa res! M'encanta la Mafalda-pot! De petita me'ls vaig llegir tots :)) Gràcies pel sorteig!

    ResponElimina
  8. Cris! Molt bonica aquesta Mafalda. Ja veig qno pares...i creuo els dits pq segueixis trobant estones x cosir ������

    ResponElimina
  9. Aish no eren interrogants...ja veig qno valen els emoticones x aki...

    ResponElimina
  10. M'encantaria poder regalar-li a la meva mare aquest pot tan bonic!!! M'agrada molt tot el que fas ❤️

    ResponElimina
  11. La Mafalda és tota una filòsofa, a vegades hem de baixar-nos del món per posar ordre i reorientar-nos. T'ha quedat molt cuco el pot, per cert! ♥

    ResponElimina
  12. Uff... jo tb tinc coses començades de fa un any i que encara no he pogut acabar. Ja veus no ets l'única, l'important és trobar el momentet, ni q sigui tard, oi?
    Aquest pot és una cucada ❤ com tot el que fas, m'encantaria fer-li lloc a casa.

    Provo sort!

    ResponElimina
  13. Quanta raó que té la Mafalda! Què xulos tots els pots Cris! petonàs!

    ResponElimina
  14. tranquila, això de tenir temps per fer manualitats a vegades és molt difícil, entre nens, casa, feina... però caldria buscar un petit espai per nosaltres, que sempre anem a la cua!
    els pots xulíssims!
    un petó ben fort

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)