Dia de Festa !

28 de març 2011

El dia 20 de març vam fer una festa conjunta per celebrar els 5 anys de l'Ona , la Paula, en Tian i en Joel.
Mireu que guapos que estaven amb les seves corones...


Les dues corones del mig són meves i les altres dues són fetes d'una amiga meva, l'Anna,
que també li ha agafat afició al patchwork...


Una altra banderola que vaig regalar a en Tian,
ja gairebé les faig amb els ulls tancats...jeje!


Les fruites de ganxet les vaig comprar fetes, però m'encantaria
saber-les fer! Em sembla que el ganxet també enganxa...


I aqui la corona de'n Tian una mica més a prop.


Aquestes corones són una molt bona idea,
els nens estan contentissims!

4 comentaris:

  1. Cristina, la primera foto que has posat dels nens amb les corones, m'ha fet saltar el cor, la trobo bestial, m'encanta i m'emociona. felicitats també a les mares aficionades al patchwork. si n'aprenc, demà posaré un link pq visitin el teu blos i vegin les corones a la festa.
    Marta

    ResponElimina
  2. UAUUUUUUUUUUUUUUU!!!! quina foto més xula!!! i no diguem la corona i la banderola!!! Saps que en Tian la té penjada a la seva habitació??? Gràcies guapissima!!!! Per cert, no vaig poder acabar de cantar "els anys passen volant, els petits es fan grans....." mare meva!! 5 anys!!! sniffffffffffffffffff

    ResponElimina
  3. Que xuuuuuuuuuules, felicitats pels peques i per les mares!! muaaaaaa

    ResponElimina
  4. CRISTINA lu que as fet per la Paula es precios escla que a de estar contenta i tu tambe satisfeta felicitaaaaaaaaaaaaats
    dolors aia del long gabin

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)