CUCADES

21 d’abril 2011

Aquests dies he enllestit unes cucades,
tot per regalar...

Amb els retalls de la bossa de tela plastificada
ha sortit aquest petit moneder.
Després d'un primer intent que em va quedar
una mica "xurro", vaig fer-ne un segon, i aquest si
que va quedar millor.


Un dimoniet inspirat en el grèmlin de la Paula,
el patró és de Tela Marinera.


Només hi falten les banyes i ja pot anar
a fer els Pastorets!


I la tercera cucada és una rosa de roba, de les moltes que he fet per
regalar el dia de Sant Jordi


Bones Vacances a tots!




1 comentari:

  1. Mooooooooooooooooooooooooooooooooltisimes gràcies Cristina. No et pots imaginar la il.lusió que m'ha fet la rosa. Molt maca i un detallàs. 1000 gràcies. Que passis unes bones vacançes.
    marta
    PD: El dimoni m'ha fet molta gràcia. Tens unes idees ....

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)