Primers treballs

30 de juny 2011

Ja fa dies que tinc ganes d'ensenyar-vos el primer treball de patch
que vaig fer. El meu primer dia de classe al Tela Marinera
vaig començar una bossa pel berenar pels meus fills
i gairebé la vaig acabar...
La vaig haver de rematar a casa, i
m'hi va haver d'ajudar la meva mare.
Però el resultat va ser força bo.

Encara recordo el comentari de la Marta : " Va, a veure si
vas recte!". Era el primer cop a la meva vida que tocava
una màquina de cosir, i la veritat és que em feia
molt de respecte. El següent comentari de la Marta va ser : " Isabel,
la teva filla promet!". Jajajajajajaja!!!!
Qui ho havia de dir que m'hi aficionaria tant!!!!

Bé doncs, no m'enrotllo més, aquí teniu la bossa...



I aprofitant aquesta entrada també us volia ensenyar el primer treball de la meva mare.
Totalment contrari al que vaig fer jo. Ella va començar a aprendre cosint
a mà, i per fer aquest coixí va tardar algun dia...i el va fer tot a mà, fins i tot
la cremallera del darrere que tanca el coixi.
M'agraden molt els tons de blau que va fer servir,
i a ella també li encantava aquesta labor.
La va portar a s'Agaró com un tresor.




Fins aviat, espero!
Quantes coses que tinc per fer...
i que poc temps que tinc ara que s'ha acabat l'escola...



2 comentaris:

  1. sweetpatch010@gmail.com1 de juliol del 2011, a les 8:45

    Hola Cristina,

    Quina il..lusio que ens fa guardar el primer treball que hem fet, la bossa es molt bonica i el coixi de la teva mare com tu dius els tons blaus ens agradan molt. Ara be mala epoca per fer patch el estiu tenim feina i nosaltres estem una mica mandroses ¡ Això es culpa de la calor.

    Un peto

    Raquel i Neus

    ResponElimina
  2. Hola Cristina,

    Deu ni dó, quins primers treballs de patch!!!!

    Per cert, m'agrada molt en canvi de look que has donat al teu blog, felicitats!!!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)