Renovem les bosses?

04 de novembre 2012

PRIMER DE TOT...
Si estava emocionada per les 100.000 visites, no us explico com estic 
ara, després de llegir cada dia els vostres comentaris!!!
Per favor!!! Que sóc molt sensible!!!
MIL GRÀCIES  per les vostres mostres de "carinyo"...
Em sento amb una força impressionant!!!
Sóc molt afortunada ;)

Avui us ensenyo unes bosses que vaig reciclar.
Us creureu que després de fer un munt de bosses de berenar, els meus 
fills no en tenien? Bé, en tinc una (la meva primera labor de patch), però 
se m'havia fet molt petita. I finalment vaig decidir que faria unes aplicacions
en unes que vaig comprar a la merceria quan la Paula va començar a l'escola
bressol, és a dir, fa uns 6 anys. Jo no tenia ni idea encara del que era 
el patch ...





Ja ho veieu, les típiques bosses de quadrets vichy però amb un toc
ben divertit.









Les aplicacions són del llibre CURIOSITIES & MISCHIEF de ART TO HEART
Ja us he parlat altres vegades d'aquest llibre, és una molt bona font d'inspiració.
Ja ho veieu noies, no necessiteu més que una bossa, uns retalls, paper d'aplicació,
unes tisores, una planxa, i MOLTES GANES DE COSIR!!!

Fins...demà!!!
Un petonàs ;)))))



26 comentaris:

  1. me agrada molt el teu blog y en dones idees molt bones. presioss el musol
    besss

    ResponElimina
  2. Son unes bosses super super super............ divertides!!!!!!!! .

    ResponElimina
  3. Que xules! Són molt i molt divertides! De tant en tant ja toca renovar!

    ResponElimina
  4. Ostres que xules!!
    El mussol és genial, perö el monstre m'encanta! Jejeje!!
    Un petonàs gegant miss sensible ;-)

    ResponElimina
  5. Quines bosses més divertides! són genials!

    ResponElimina
  6. Molt maques!! M'encanta la del monstre!!

    ResponElimina
  7. Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
    Són increíbles. El mussol em flipa!
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  8. M'ENCNATEN!!! i el mussol, no l'havia vest me n'he enamorat!! un petó guapa!!

    ResponElimina
  9. T'han quedat precioses i molt originals.
    petons

    ResponElimina
  10. T'han quedat sensacionals! encara que hi ha una coseta que no entenc... com és que fas el més complicat i en canvi compres les bossetes que sembla el més fàcil de fer? jaja
    Ptns guapa!

    ResponElimina
  11. Son molt boniques i originals!
    Una abraçada i bona setmana

    ResponElimina
  12. Hola Cristina,

    Son super divertides i molt originals.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  13. Tan genial és crear una labor des de zero, com "tunejar-ne" una que ja tens per casa! Sóc fan de totes dues opcions!

    El monstre és divertidíssim! :D

    Jo sóc més d'aplicacions amb punt amagat, suposo que perquè el punt de festó no em queda tan igualadet i bunik com el teu... Quina passada!

    ResponElimina
  14. Xulísimes, em guardo la idea !!!

    Petonssss !!

    ResponElimina
  15. Molt alegres!!!. M'encantan.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  16. Són el mussol i el monstre més bonics que he vist mai! Moltes felicitats, Cristina!

    ResponElimina
  17. Moltes felicitats són unes bosses precioses segur que els hi encantaran.

    Una abraçada.

    Àngels

    ResponElimina
  18. Però que xulo el mussol (m'encanten) i el monstruito també és molt mono!!!

    ResponElimina
  19. Les bosses són molt divertides!!!!! els dos dibuixets són genials! com fan canviar la bossa :)). Aquest llibre és molt xulo...gràcies a tu, que me'l vas dir, el tinc fa un temps però reconec que no l'he fet servir encara! Aviat!
    Enhorabona pel munt de comentaris que tens a l'entrada del sorteig! Te'ls mereixes!!!!!
    Petons!

    ResponElimina
  20. Són una xulada el mussol i el monstre ! fan que les bosses siguin molt divertides !

    ResponElimina
  21. Són molt xules!!!!. Un dels meus objectius aquest any és saber fer aplicacions per poder fer un munt de samarretes als meus fills. Així que aquí va la meva pregunta, com fas el punt, a mà o a màquina? Es que no sé ni per on començar.

    Les mans de la Pètal.

    ResponElimina
  22. M'encanta aquest llibre i m'encanta la teva capacitat de traduÏr-ho en coses precioses!!!com ja t'he dit motes vegades, ets una CRACK! crec que tens una gran capacitat de treball i un gran gust! un petonàs guAPA!

    ResponElimina
  23. Ya dice el refrán popular "que en casa del herrero cuchara de palo". Te han quedado monísimas. BESICOS.

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)