Bandolera "japo"

10 de gener 2013

La meva neboda Maria volia un bolset/bandolera per portar el mòbil, les claus, 
el moneder...en fi, les seves coses. Em va demanar si li faria, i la meva sogra 
va aprofitar perquè fos un regal de Reis. O sigui, que va acabar essent una mena 
d'encàrrec :) Jo encantada! Però tenia poc temps, com sempre. 
Com que la Maria volia diferents colors, però sobretot que hi sortís el lila, remenant
per l'armari de les robes vaig trobar aquella roba japonesa de Kokka que fa fals patchwork.
I mireu...






Jo l'he batejada com a bandolera "japo". Una monada de tela eh....
Feia molt de temps que l'havia comprat al TM, però aquestes teles sempre t'ajuden
a solucionar alguna labor imprevista.
Espero que a la Maria li agradés!

S'estàn acabant les meves labors de Nadal...però estic cosint coses noves ;)
Un petonàs! Fins aviat!!!!





20 comentaris:

  1. molt bonica, segur que li va agrada, quina sort que t'encarreguen coses pagant-te perque a mi m'encarreguen sense pagar y no se com cambiar-lo
    besss

    ResponElimina
  2. Pot estar segura que li agrada, es una monada i amb un colorins molt alegres i bonics. Petonets.

    ResponElimina
  3. Cristina, no saps com m'ha agradat la bandolera " japo" de la teva neboda, la roba m'encanta i no podia ser d'altra manera perquè jo la vaig comprar a Nunoya en uns altres colors i en vaig fer necessers seguint el teu tutorial. Però també et dic que amb aquests colors m'agrada encara més. El patró l'has tret d'algun llibre o és collita teva ? Puc preguntar-te sobre el sistema de tancament de la bossa? n'estic buscant un per una bossa de cors que estic acabant i m'agrada molt aquest que has posat tu. Ja veus que m'ha entusiasmat el bolso.
    1 petó

    ResponElimina
  4. No se quantes hores deu tenir el teu dia, per que no m'explico, com fas tanta feina, tan ben feta i tant ben convinada, no hi ha com ser jove!!!!


    Una abraçada.






    ResponElimina
  5. molt xula i estic convençuda que li va agradar molt !!!

    ResponElimina
  6. Bonicaaa!! És unabandolera preciosa i a la Maria li deuria encantar.
    Aquesta tela o la tinc igual o una semblant del Nunoya també de la Kokka. Són espectaculars i donen molt de joc, oi?!
    És una monada.
    L'asa que has fet servir és molt xula i pràctica. On la puc aconseguir?
    I la tanca de l'iman és molt pràctica.
    Un petonet

    ResponElimina
  7. T'ha quedat realment genial, no en tinguis cpc dubte que a la Mariar li encantara!

    ResponElimina
  8. Molt finament cosida i combinada de colors com tan bé saps fer Cristina! Mts ptns!

    ResponElimina
  9. Cristina, t'ha quedat genial! Quina preciositat, les teles una monada!
    Petonets

    ResponElimina
  10. Hola guapa! m'agrada molt! i les teles són molt guais! jo en vaig fer servir una de Kokka per fer la meva funda del portàtil i tothom que la veu li encanta! un petó gran gran!

    ResponElimina
  11. No ens deixes respirar.... i cada cosa que ens ensenyes és genial! saps què ? la tela m'encanta i em vaig emportar els últims cm del TM!!!! LA Maria no dubtis que està encantada!

    ResponElimina
  12. Olá! Adorei a bolsa, ficou muito bonita. Um abraço.

    ResponElimina
  13. TE HA QUEDADO PRECIOSA, ME ENCANTA LA COMBINACIÓN DE COLORES PORQUE SON MUY ALEGRES Y ADEMÁS ES MUY PRÁCTICA. UN BESITO.

    ResponElimina
  14. Cristina, tu ets d' un altre planeta... que no dorms mai? com pots treballar tant? ETS UNA MÀQUINA! Cada cop que obro el blog veig quaranta entrades teves! I no n' hi ha cap que no m'agradi! Ooohhh, aquesta bandolera m' ha enamorat! Bé, com tot el que fas...
    Encara penso amb la manteta i SONNE... ooohhh, impressionant... impressionant...

    ResponElimina
  15. Quina combinació, teles de Kokka i les teves mans!!! Exit segur!
    T'ha quedat fantàstica, i segur que a la teva neboda li va encantar!
    Una abraçada!
    Cesca

    ResponElimina
  16. Maquíssiiiiiiima!! Com sempre! la Maria deu estar encantada :)! Les robessón molt xules i la nansa tot un encert! Si aprenc a posar-les i en trobo, em sembla que em faré un bolso per cada dia! Són una de les meves perdicions!! Ah, i la tanca.... Genial!! En fi, que m'encanta!
    Petonets!!

    ResponElimina
  17. Una bossa moníssima, m'agraden les robes.
    Un petonàs.
    Mª Alba

    ResponElimina
  18. Una combinación de telas monísima. Te ha quedado muy bonita. Un saludo desde Zaragoza

    ResponElimina
  19. Nena, q no dono a l abast a seguir-te amb tants de posts i tants projectes! Jeje! Es u a monada el bolset, aquestes teles son xulissimes, m encanten a mi tambe!!!

    ResponElimina
  20. Preciosa, m'agrada molt!! Com pots ser taaaan productiva, és impossible seguir-te!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)