Bon dia!!!
Primer de tot MOLTES, MOLTES, MOLTES
GRÀCIES per la vostra participació al sorteig!!!
Impressionant...mil gràcies pels vostres comentaris tan
bonics, que tingueu molta sort!!!
Avui us ensenyo un moneder de pessic de ganxet.
M'ha durat molts dies perquè l'he anat fent a estonetes, i
perquè he hagut de fer molts punts baixos :) el cotó és molt
primet i no condeix!
El vam començar juntes amb la Muntsa, i ella
el va acabar molt abans perquè el seu fil era més gruixudet.
A veure si us agrada, a mi no em convenç del tot...
Què us ha semblat doncs?
Una abraçada!!!
M'encanta, tinc moltes ganes de provar de fer-ne, de roba, jo de ganxet no en sé, i no m'acabo d'atrevir.
ResponSuprimeixOstres Cristina quina xulada!!!
ResponSuprimeixQuin patró has seguit? m'agradaria provar-ho.
Gràcies
Nena, doncs a mi em convenç mooooolt!!!! El trobo super xulu i a més el color m'encanta!!!!! I el contrast del verd de la tanca i el color del ganxet trobo que queden molt moderns! Petoneeeeeeeeeets!!!
ResponSuprimeixhola guapa
ResponSuprimeixa mi me gusta todo el color y el punto pequeño
a mi el de tela se me descosio
besss
Cris, no ser hi veus, perquè el trobo una cucada!!!
ResponSuprimeixAmb el punt baix queda així tan tupidet, el trobo moníssim!
Muaks
El trobo precióssss !!
ResponSuprimeixPetonets!
T'ha quedat molt xulo!! Jo tinc ganes també de fer-ne un de ganxet! Aviam si trobu un foradeet! ^^
ResponSuprimeixUn petonet
A mi si que m'agrada! Estic esperant que m'arrivin les tanques de boletes per començar a fer-ne uns quants! El de tela que vas fer també era preciós!
ResponSuprimeixMuuuuak!
Hola, és una cucada, suposo que t'ha donat una mica de feina, però el resultat ha estat fantàstic com sempre. Una abraçada!!
ResponSuprimeixJa ho veus, A totes ens agrada....hem de posar fil a l'agulla i organitzar el taller, JA!
ResponSuprimeixPues a mi m'agrada molt!
ResponSuprimeix:)
Giovi
Jo també el trobo molt xulo!!!!!
ResponSuprimeixDoncs el trobo una monada! t'ha quedat genial!
ResponSuprimeixBé, ja tornem a ser les de sempre! així en família jaja. Avui no tinc ganes de protar la contraria a ningú o sigui que estic d'acord amb la resta de comentaris. Xulo, xulo!
ResponSuprimeixPtonets!!!!!!!!!
Es una monada, que orgullosa est deu sentir al mirar-lo. Es un bombonet, petons
ResponSuprimeixEs precios! M'encanta!
ResponSuprimeixEnhorabona pel resultat.
Cristina.
T'ha quedat xulo Cris!! Perquè no et fa el pes?!
ResponSuprimeixPotser si el forressis per dins i li posesis alguna coseta a fora d'ornament t'agradaria més.
Un petonet guapíssima
És molt original i bonic! una idea més per els temes pendents! De roba queda molt bonic però de ganxet més. Estic una mica dacord amb tu que falla alguna cosa (però poca eh!!) Al primer cop d'ull he vist una "desproporció" petita entre el tamany del ganxet i la tanca... les boles són massa grans pel tamany del ganxet! Però és una apreciació molt personal, ja que veig que a tothom li agrada molt! I a mi també, però potser aquest aspecte, a nivell visual "xoca" una mica... No ser si m'he explicat prou bé!
ResponSuprimeixDoncs es veu prou bé!! A mi personalment m'agraden més de tela, em semblen més soferts, jiji.
ResponSuprimeixMolt xulo Cristina!!!. Ahir just vam pasar amb ma mare per una botiga, que venien la peça "del pessic" ( no sé com es diu). I no descarto fer-ne algun entre les dues!!!.
ResponSuprimeixFa molts dies que vaig veure lo del sorteig, i gairabé no arribo a temps!!!.
Petonets!!!
Yo no le veo defecto. Porque no te convence??? Yo también he hecho unos cuantos. Tengo que hacer buenas fotos y publicarlos.
ResponSuprimeixUn besote
Molt cucató Cristina.
ResponSuprimeixUn petonet.
Olga
ets massa exigent amb tu mateixa!! a mi m'encanta!!
ResponSuprimeixptns
susana
Doncs a mi m'agrada molt, vaja moltíssim!
ResponSuprimeixI per què no et fa el pes? A mi m'agrada molt! El trobo molt finet i modern! Jo tinc ganes de fer-ne un, però començaré amb un de roba ;).
ResponSuprimeixUn petonet!!