Pels carnets de salut

13 de juny 2013

A Sitges vaig comprar un Kit per fer una funda pel carnet de salut, al TM.
Volia fer un detall de naixement a la Laia, que fa poc ha tingut
el segon fill, en Martí. I se'm va acudir de fer una cosa que 
fos també per en Roger. És a dir, que vaig adaptar la funda per 
dos carnets de salut. I el resultat és que m'agrada molt, i crec que 
en faré una pels carnets de la Paula i en Biel :)





Com m'agrada fer regalets als més petits ;)

Una abraçada!!!! I gràcies per ser sempre aqui!

20 comentaris:

  1. Que monuuuuu!!!
    M'has donat una molt bona idea!!! Tinc dos amigues que seran mares, ja sé un detallet que els hi puc fer!!!! :)

    ResponElimina
  2. Jejeje! Hem estat cosint el mateix!! A mi encara em falta cosir-li el botó...queda maquíssim!!! I aquesta opció dels dos carnets pels germans está ben encertada! Moníssim, Cris!!
    Un petonet!!!!

    ResponElimina
  3. Genial!! I amb robes de lletres, aaaaah, són les meves preferides!!
    Jo necessito una funda com aquesta (aix com sempre, vull tot el que fas!! jiji)

    ResponElimina
  4. wow, es chulisimo y las telas preciosas!

    ResponElimina
  5. Ostres Cristina, que xulo!!! I això d'estampar el nom, m'encantaaaaaa!!!! Ets una artista!

    ResponElimina
  6. Ohhhhh! Quina monadaaaa! M'encantaaaa!

    ResponElimina
  7. Molt xula la funda!!!! m'encanta aquesta tela i a més amb tots els detalls... i els carnets posats així queden mmmm ! petonàs

    ResponElimina
  8. M'encanta jo crec que la Laia estarà encantada. N petó guapa.

    ResponElimina
  9. Queda molt xula la funda i es molt pràctica. Jo ja n'he fet unes quantes... d'aquí poc les veureu.

    ResponElimina
  10. Quina monada!! és super xula la funda!!! M'encanta!!
    Un petonet.

    ResponElimina
  11. M'encanta la idea, i la roba molt maca!!

    Felicitats

    ResponElimina
  12. Hola jo tb l'he comprat al Tm i encara no l'he fet com que tinc dues nenes potser em serà més còmode adaptar-lo com tu enlloc de fer-ne dos. M'ho pensaré!

    ResponElimina
  13. És una idea xulisima, i a més súper practica per les mamis!!! ;)

    Un petonàs.

    ResponElimina
  14. Criiiiiiiiiiiiiiiissssssssss!!!!!!!
    Aquesta fantàstica tela de lletres em sona...
    GRÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
    CIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!!!!!
    Si tinc temps publico avui.....
    Muuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  15. Tens raó, el resultat és espectacular. I molt útil, tens els dos carnets junts!! Felicitats!!

    ResponElimina
  16. Quina cucada, realment preciós i molt útil
    Petons
    Elena

    ResponElimina
  17. Xulíssima Cris!!! M'has fet venir ganes de fer-ne una!!! Avui he comprat el Kit!!!
    Muaks!

    ResponElimina
  18. ahhhhh a Sitges m'ho vaig estar mirant però al final no la vaig comprar i ara me'n penedeixo perquè últimament hi ha molts naixements i trobo que és un regal fantàstic !!!
    La tela és xulíssima i la personalització amb els tampons em sembla genial !!
    1 petó

    ResponElimina
  19. ohhhhhhh quina xulada!!!!!! ho trobo molt bona idea!!
    petonics

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)