Gorjuss

18 de juliol 2014

Fa temps que volia cosir una cosa per una persona enamorada de 
les Gorjuss. Tenia pensat fer una aplicació...fins que un bon dia van arribar uns
panells al Tela Marinera. No ho vaig dubtar ni un segon i vaig comprar el panell
de dibuixos petits, tot i que no sabia exactament què hi faria.

Llavors, paral.lelament vaig cosir dos Kits de funda per l'Ipad també del TM.  I va 
ser llavors que se'm va encendre la llumeta. Faria una funda per l'Ipad amb tela de punt també
i un dibuix de la Gorjuss. 

La meva sorpresa va ser quan em vaig adonar que el dibuix quedava 
perfectament bé amb la tela de punt blau marí que volia fer servir...





Us heu fixat en les mitges de la nena? 
Uaaaauuuuuu...

Us desitjo un bon estiu a totes i tots!

Fins aviat ;)

Cris

17 comentaris:

  1. MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ( ei, sóc la Cris, no una vaca, eeeehhh????? )

    ResponElimina
  2. Preciosa!!!! M'agrada molt!!!! Quines manetes, tens Cristina :)

    ResponElimina
  3. És molt bonica Cristina!! Ja trobava a faltar els teus posts. Aquest estiu aparcaré el ganxet i començaré a fer coses de roba, ja que mirant el teu blog durant l'any m'he anat engrescant. Que tinguis un molt bon estiu!!
    Núria

    ResponElimina
  4. Però que xulu Cris, m'encantaaaaaaaaaa! No podia ser més perfecte la tela a conjunt amb les mitges... per favor!!! jajaja!!! Una monada! Ha quedat genial! Muuuaaaaaaaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  5. T'ha quedat perfecte... ni fet expressament t'hauria quedat tan bé.
    Petons,

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. Ostres Cristina t'ha quedat perfecte!!!!!!!!!!!!!
    Que passeu un Molt bon estiu!

    Anna

    ResponElimina
  8. Es molt bonico i lliga molt i molt.tinc ganes de veuré les bosses. Adeu carinyo.Mari carmen. El comentari de la te va amiga Cristina es molt i molt bo

    ResponElimina
  9. Queda perfecte!! Quina sort trobar una roba que et lligui tan i tan bé!!
    Molts petons!

    ResponElimina
  10. Carai Cris quina funda més BONICA, la destinatària em sembla que està eufòrica jijijiji!! Ets una bona amiga.
    Petonets i bon estiu per tu també!!! Ara toca descansar eeeh

    ResponElimina
  11. Preciosa!!!
    Estoy segura de que le habrá encantado.
    Un beso

    ResponElimina
  12. Molt bonic! Jo també inc aquest panell i no sabia encara què fer-ne, pero crec que una funda per l'ipad segurament en sortirà. merci per la idea. Una abraçada

    ResponElimina
  13. Què maca la funda!!! jejeje si busques la tela, no la trobes! Combina perfectament! Petons

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)