Top estiuenc

08 de setembre 2014


Sé que gairebé s'acaba l'estiu i que de fet aquest any gairebé no ens ha fet estiu :(
Però avui, després de molts dies sense ensenyar-vos res, em fa especial il.lusió 
que la meva model preferida us ensenyi el que li vaig cosir, el seu top més estiuenc!

I em fa especial il.lusió perquè vam tirar les fotos durant el nostre últim dia de 
vacances, quan vam anar a veure uns familiars al Port Des Canonge, una cala de la 
Serra de Tramuntana de Mallorca. Allà jo hi vaig passar molts estius de petita,
hi vaig aprendre a nedar, i malgrat que la cala no és d'aquelles idíliques de sorra 
blanca i aigües turqueses,  es tracta d'un paratge únic i que em porta molts bons records.

Uns records que s'accentuen quan hi vaig amb la meva família.

No "m'enrotllo" més i us deixo amb la Paula i el seu top estiuenc ;)
Gràcies per ser tan pacient i deixar-me fer tantes fotos princesa, t'estimo!!!











Roba i patró del TELA MARINERA.

Espero veure'us molt aviat un altre cop ;)

Una abraçada,

Cris


13 comentaris:

  1. OOOOOOhhhh m'encanta! m'encanta! un top preciós, una tela maquíssima! i de la model ja ni en parlem! que gran i que guapa! jijijji tens tota la raó, tenen una paciència pobretes! un petó gran! M

    ResponElimina
  2. Preciós!!!! M'ha agradat moltíssim i la model wapissima. Petons.

    ResponElimina
  3. Cris!!!!!!!!!! Quina xulada! M'encaaaaaanta!!!!!!
    Les fotos suuuuper xules i la model...... PRECIOOOOSA!!!!!!
    ganes de veure cosetes que has fet!
    Muuuuuuuuuak!!!

    ResponElimina
  4. Oh Cristina m'encanta!!!!! Em recorda molt a un que vaig tenir quan era petita i que m'encantava perque portava l'esquena a l'aire, ja ja!!! La model i les fotos precioses, i el top perfecte. Ja se que heu gaudit molt de les merescudes vacances. Petonassos des de La llacuna!

    Anna

    ResponElimina
  5. Quina monada!! Amb aquesta model dona gust, què guapíssima que està!!!
    Ja et trobava a faltar, molts petons!

    ResponElimina
  6. guaíssima i guapíssim, ella, el top, la llum, les fotos i la tela!!!!

    ResponElimina
  7. Segon intent de deixar comentari... Internet em fa la guitza! Què dir de la model preciosaaaaaaa! I del top? Brutal.... Ja saps què en penso de la tela, el seu tacte, els colors.... T'ha quedat supee bé i li queda genial! Petons

    ResponElimina
  8. Criiiiiisss!!!! Ooooh ja estàs per aquí... Això vol dir que les holidays s'han acabat... Però què bé t'ho has passat eeeh!!! Benvinguda!
    La blusa és fabulosa, m'encanta! Però és que tot el que es posi la Paula li queda perfecte.. Amb lo guapa i dolça que és!
    Molts petonets

    ResponElimina
  9. M'encantaaaa!!! És genial!!
    I la model i l'espai...més que genials! ;)
    Petonassos!!

    ResponElimina
  10. Viscaaaaaaaaa, benvinguda de nou!!! M'encanta aquest top!! En vull un per mi! jajajaja!!! T'ha quedat preciós cristina! I què dir de la paula.... no pot estar més guapa!!!

    ResponElimina
  11. El top xulissim! I la model preciosa!! Benvinguda de nou! Se t'ha trobat mooooolt a faltar! :D

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)