Handmade al quadrat

27 d’abril 2015

Si voleu saber la veritat, avui no sabia posar títol a la labor que us ensenyaré.
No he trobat la paraula en català equivalent a "boquilla", és a dir que si algú la
sap serà benvinguda ;) I com que vaig comprar aquest accessori a la fira d'aquest
cap de setmana a Barcelona, El Handmade Festival, se m'ha acudit un títol
una mica abstracte...
 
Em van xiflar aquestes "boquilles" quadrades amb una espècie de molla que
fan que la labor quedi totalment oberta.
No m'he pogut resistir i la meva classe d'avui  al TM ha servit
per aprendre'n a cosir una ;)
 
 











 
No us agrada molt aquesta idea???
Jo la trobo genial :) Se m'acudeixen mil coses per posar-hi.
Tot i que aquesta ha marxat carregada de caramels per a  l'afortunada ;)
 
Les teles i l'espuma que he fet servir són totes del Tela Marinera .
He encoixinat una mica el dibuix de la tela per donar-hi un toc de gràcia,
i la veritat és que cosida amb espuma el resultat és divertit.
 
Aquesta l'he regalat avui mateix, però la següent serà per una servidora ;)
 
Bona nit!
 
Cris
 
P.D. A partir de dijous hi haurà aquestes tanques disponibles al
TELA MARINERA !!!!


17 comentaris:

  1. T'ha quedat fantàstic,...aquestes "boquilles" són molt antigues i típiques de bosses japoneses,...a mi m'havien dit que es deien "boques de clip" però hem sona molt raro,...si hem trobo el senyor Pompeu Fabra ja li preguntaré,...jijiji

    ResponElimina
  2. No tinc paraules!!! Quina preciositat!! I la boquilla es enoooorme, xulíssima amb aquestes teles

    ResponElimina
  3. Xuliiiiiiisima !!!!!
    Un resultat estupendu, les robetes m'agraden molt .

    ResponElimina
  4. Xuliiiiiiisima !!!!!
    Un resultat estupendu, les robetes m'agraden molt .

    ResponElimina
  5. Que xulo i pràctic! una" boquilla" (jo tampoc sé com es diu) que s'obri tant la trobo super pràctica. Això si que se'n diu arribar i moldre...comprat i cosit!
    Una abraçada
    Bon dia
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  6. És impressionant, m'encanta Cristina!

    ResponElimina
  7. Osres Cristina, que guapo t'ha quedat, aquesta tanca jo la tinc de fa la tira i ancara esta dins del plàstic. Ets una super !!!!

    ResponElimina
  8. Hola Cristina
    es super super xulo , com tot el que fas!!!!
    Moltes felicitats

    ResponElimina
  9. Nenaaaaaaaaaa, cris, m'encantaaaaaaaaaaaa! Queda xulissim, eh???? i sembla que hi té molta cabuda! que guaaai!!! I les teles xulíssimes! L'afortunada segur que està encantada!!! Muuuaaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  10. Que ràpida que ets!! El resultat espectacular, les robes precioses i aquesta tanca és veu super pràctica per a poder omplir tranquil.lament la bosseta. L'encoixinat m'encanta.
    Petons

    ResponElimina
  11. Uoiiiiiiiii, que mona!!! I jo tampoc sé com es diu la tanca, ups

    ResponElimina
  12. M'encanta, ho trobo suuuuper original!!!
    Aquest tipus de tanca jo sempre he sentit que en català es deien "de pessic" ;)))
    Petonets!

    ResponElimina
  13. Ooooh quina monada Cris!! Jo també crec que es diuen tanques de pessic.
    M'encanten els colors i el carmela tambéeeeee!!!
    Molta petonets

    ResponElimina
  14. Per favor!!! Quina monada!!! M,encanta! T'ha quedat genial i les teles són precioses! Un pto gran

    ResponElimina
  15. Oohh m'encanta!! Molt original, i amb aquestes robes queda preciosa! Quina sort l'afortunada! Petons

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)