Banderoles i corones

05 de març 2011


És la segona banderola que faig per regalar per un aniversari, és un regal que
pots fer servir cada any. Aquesta va ser per l'Ona, que va fer 5 anys el
dia 6 de febrer. Llàstima que la vaig acabar el dia (la nit) abans de donar-li
i les fotos de nit a casa no queden gaire bé...


Vaig fotografiar un detall de cada una de les tres robes que
vaig fer servir.


Podrien fer conjunt amb la corona de la Paula, i tot i que em va
sobrar roba per fer-ne una altra, no vaig tenir temps...Potser
l'any que ve!


Totes tres són precioses pel meu gust.

I aquesta altra la vaig fer l'estiu passat per la Marga,
la meva cosina


Aqui la tenim amb la seva corona i els seus 29!


I a en Carles també li va tocar el rebre! Ell en va fer 38 just uns dies
abans. Ja veieu, vaig marxar cap a Mallorca carregada de labors!


Les corones d'aniversari són genials perquè serveixen per petits i
GRANS!!!

1 comentari:

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)