Li rentem la cara ?

03 de març 2011

Un dia la Mayte em va suggerir possibles canvis a la botiga... i després de donar-hi moltes voltes a la idea... la cosa va quedar així...


Per qüestions d'espai no era possible capgirar gaire cosa, però amb una mà
de pintura ... li hem rentat la cara! Estic contenta amb el canvi
i els clients també!


I després de tant terratrèmol l'estanteria del pa havia quedat buida...
Calia posar-hi alguna cosa, no?
Un dia vaig veure unes teles "country" al TM i em vaig inspirar...



I aquest és el resultat!




A algú li ve de gust un panet?



O un croïssant?


O una barreta per fer un entrepà???


I aquestes teles combinen la mar de bé amb les balances antigues que tant m'agraden...


Ara treballo més a gust, envoltada de color, de patch
i de bon pa!

4 comentaris:

  1. GUAUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!! QUIN CANVI!!!! QUINS CROISSANTS MES CURRATS!!! M'AGRADAT MOLT!!! UN BESOOOO

    ResponElimina
  2. Estic al.lucinant.
    T'ha quedat genial genial, genial.
    I el croisant, divertidissim, l'has fet tu el patró?
    Felicitats, quina botiga més maca.
    Marta

    ResponElimina
  3. Precioso!! Quedo muy bonita,
    super currado.

    ResponElimina
  4. Hola Cristina,

    Avui he estat remenant el teu blog perque buscava la samarreta de la carretera que vas fer pel Biel, jo en vull fer una pel meu fiol... i m'he topat amb aquesta entrada!
    M'ha agrada moltissim! i pensat que Qué xulo que hauría quedat al forn dels meus pares.... però aleshores jo no coneixia el patch!!!! Quina sorpresa eh??? Si, si, jo també sóc filla de forners... jajaja

    Un petó i fins aviat!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)