Començant i acabant

18 d’octubre 2012

Avui no tinc res acabat per ensenyar-vos, però si que estic començant una labor
i la intenció és anar-ne acabant d'altres. I això és el que us vull ensenyar.
El que tinc començat i el que estic acabant. Perquè la veritat és que tinc una mica
de mono de blog, i a més, algú m'ha cridat l'atenció ( TejeM!)

Mireu, dilluns vaig començar cosint grups de nine patch, per colors.
Vaig utilitzar un charm pack PAPILLON de Moda, PRECIÓS, i que tenia
guardadet en un dels calaixos de l'armari.
Primer cosint , després tallant i a continuació tornant a cosir. La Marta em va 
dir que aquesta tècnica es diu " Nine patch que desapareix".






El que serà ja ho veureu quan estigui acabat ;)
Quina emoció!








I el que tinc intenció d'anar acabant també, són aquestes dues meravelles que 
va començar a cosir la meva mare...






Precioses oi? Em sento amb el deure d'acabar-les, i seran pels meus fills.
Ella estaria orgullosa que les tinguessin ells ;)


I ja per acabar, vull donar les gràcies a les tres persones que m'han otorgat el Premi Dardos
durant aquests dies. Em sento afalagada!!!!!!

Gràcies a la MONTSE de Entre núvols de cotó,
a l'OLGA de Olga quilt, i a la 
PRISCILA de Inspiracion de hoy per pensar que sóc 
mereixedora d'aquest premi simbòlic que viatja pel meravellós 
món dels blogs...

El premi Dardos reconeix la creativitat i l'originalitat a l'escriure així com d'altres
valors personals,culturals i ètics...la imatge que el representa és la que veieu a continuació:
una màquina d'escriure de la que surten lletres cal.ligràfiques.



Malgrat que segueixo moltíssims blogs i m'és molt difícil escollir-ne uns quants, 
els meus preferits últimament són...


i la veritat és que la meva llista seria INTERMINABLE noies...
Un dia m'inventaré un premi a la COMPANYIA que em feu totes vosaltres!!!!

Mil petons a TOTES!!!


28 comentaris:

  1. Cristina, quina meravella acabar aquestes estrelles per als teus fills, em sembla una idea preciosa.

    I la col.lecció Papillon una passada... sigui el que sigui que estàs fent, segur que et queda espectacular.

    Un petó,

    Elena

    ResponElimina
  2. oooooohhhh Cristina! Mil gràcies per pensar amb mi! ets un sol! us convido a totes a fer un passeig pel meu blog i a seguir-me! Cris! m'encanten aquests colors tant romàntics del pack "Papillon" i ja tinc ganes de veure què serà! un petonas gros gros!

    ResponElimina
  3. Felicitats pels premis! Te'ls mareixes! I les labors que ens presentes són totes molt boniques! Acabar coses començades de fa temps sempre fa il.lusió i més si les va començar a fer la teva mare, endavant!

    ResponElimina
  4. M'encanta el teu blog, quines coses més maques. A mi també m'agraden les manualitats i el patchwork, si vols em pots visitar al meu blog. Un petó

    http://eltallerdelfil.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  5. Oooooooooooooooooohhh!! Cristina, la labor que has començat et quedarà preciosa.. i suuper romàntica.. quines teles taaaaaant fines i boniques. M'encanta! I el patró també molt bé. Et quedarà preciós, ja veuras!
    I què dir-te de la labor que va començar ta mare... oi tant que l'has d'acabar! Segur que serà la labor més especial que tindràs. Que bonic... un peto guapa!

    ResponElimina
  6. La teva mare estaria molt orgullosa. Bona feina Cristina.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats pels premis !!!!

    El teu nou projecte, te molt bona pinta, però les estrelles ... són fantàstiques !!!!
    Ben segur que la teva mare, sonriu desde el cel.

    Un petó enorrrme !!

    ResponElimina
  8. Cristina, tot de projectes de cosir si un és maco l'altra molt més pel valor sentimental i especial del cosir juntes amb la mare! Et desitjo moltes estones de felicitat fent-los! Molts petons!

    ResponElimina
  9. me enncanta todo, las telitas del primer proyecto son divinas!! besos

    ResponElimina
  10. Carai Cristina quins blocks mes macos estàs fent ja tinc ganes de veure tot el quilt acabat!!!!!! Les estrelles son precioses!!!! La teva mare et va deixar una feina meravellosa. Molts petons, fins aviat.

    ResponElimina
  11. Apa, com m'agrada tot!!!!
    El nine patch el trobo molt bonic, les teles molt delicades i romantiques... però se'm fa extrany veure aquest tipus de teles a les teves mans... ens tens acostumades a teles tant modernes!!!
    I de les estrelles de la teva mare.... no es pot dir res més que són marevelloses i que estaría orgullosa de veure que les acabes.

    Un petó ben fort
    Cesca

    ResponElimina
  12. Uau! si agradar m'agrada tot peró la estrella blava és requetepreciosa( no sé si m'explico).Tot i no haver conegut a ta mare estic segura que estaria molt orgullosa que els seus nets tinguessin alguna cosa d'ella i encara més orgullosa de que la seva filla valori i continui la seva feina
    Ptns guapa

    ResponElimina
  13. Les estrelles són increíbles! Quin bon gust tenia la teva mare i serà un bon record per als teus fills.
    Divertit oi el nine patch, sempre que en veig un penso: algún dia el faré! Les teles que has triat són molt dolces quedarà genial
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  14. Guau!! Quina passada aquestes nine patch!!
    M'has deixat ben parada!! Quina feinada!
    Però el que més m'emociona i m'arriba al cor és que vulguis acabar les estrelles de la teva mare. És preciós.
    Un petó gegant

    ResponElimina
  15. cuantos proyectos y cuanto trabajo te queda por delante, las estrellas son preciosisimas
    bessss

    ResponElimina
  16. Quina alegria que em dones, Cristina! Moltes gràcies pel premi! Ostres, em sento molt afalagada venint de tu! Gràcies...
    És molt emocionant lo de la teva mare... són unes obres fantàstiques, de veritat... quina feinada... una filigrana!
    Si puc aquesta nit penjo un post amb una petita sorpresa per tu...
    Altra vegada, milions de gràcies!

    ResponElimina
  17. Uauuuuu!!! Has començat una labor fanatàstica! Les teles mmmm... A vegades ve de gust canviar de registre... I les estrelles.... Al.lucinants... Les has d,acabar segur que et quedaran fantàstiques! Felicitats pel premi això sempre fa estar un més content i continuar endavant... I merci per nombrar,me quan ho he vist no m,ho podia creure! Moltes gràcies... Petons

    ResponElimina
  18. Cada dia em sorprens més i més!! el teu nou projecte pinta que em sembla que m'agradarà moltíssim perque les robes són xulíssimes i les combinacions són una passada. I les estrelles de la teva mare són una meravella, jo vaig fer-ne una bastant més petita i tela la feinada que porta per a que et coincideixin bé les puntes, a part de lo boniques que són, encara ho seran més pel valor sentimental que se'n desprendrà !!!
    1 petó
    ah ! i enhorabona pels premis ; )

    ResponElimina
  19. Realment sí són una meravella les estrelles que va fer la teva mare. Són tan boniques.
    Una abraçada

    ResponElimina
  20. Jo crec que la teva mare estaria encantada que les acabis tu!!!!!!!!!!
    Petons preciosa.

    ResponElimina
  21. Cristina m'agrada tot, tot, i tot ...en especial les estrelles ...i tan que ho faras ( aixo i molt mes ) un peto ...et vaig seguint...

    ResponElimina
  22. Mare meva....quina passada d'estrelles...són increïbles Cristina! I quin bon regal per als teus fills...precioses!! I la labor que has començat pinta la mar de bé...com tot el que ens ensenyes!! Com sempre, estaré molt atenta als teus avenços :).
    Bon cap de setmana!!! Petons!

    ResponElimina
  23. Hola Cristina,
    Veig que tú també eres de les que tenen una llista llarga de projectes. Tinc moltes ganes de veure com acaba aixó del "nine patch que desapareix". I les estrelles, quina passada!! Són precioses, m'agrada molt la que està feta amb bàtiks.

    Enhorabona pel premi, t'ho mereixes perquè tens un bloc preciós i molt interessant. Felicitats!!

    Una abraçada.

    ResponElimina
  24. El Nine Patch que has començat es impressionat... però les labors de la mare...uffff quina cosa més bonica! de ben segur que li agradarà.

    Petons

    ResponElimina
  25. Felicitats Cristina!!! Et mereixes el premi per la teva creativitat i lo macos que són els teus projectes.
    M'encanta aquesta col.lecció de robes, ja tinc ganes de veure com quedarà.
    Les estrelles m'encanten!!! No sé que empassa amb les estrelles, però en tinc debilitat.
    Una abraçada.

    Anna

    ResponElimina
  26. la labor que has començat m'encanta! són unes teles i uns colors preciosos!!
    i les colxes de la teva mare,quina currada. Molts anims per acabar-les! els teus nens estaran super contents! és un detall preciós Cristina!
    un petonas!

    maria

    ResponElimina
  27. TejeM, TejeM...m'ha fet moltíssima gràcia hahahhah
    ens veiem
    Marta

    ResponElimina
  28. Ho trobo tot maquísim! Les robes són increïbles! I les estrelles espectaculars!! La taronja m'encanta!!!!! Artista.

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)