Al ladrón!!!

19 de gener 2015

A mi les teles em criden! No us passa???
Tela nova xula em diu : Criiiiiiiiiiiiiis!!!!!
I com que de moment tinc l'oïda bé...
doncs mireu... Entro al TM i sento veuetes per
tot arreu XD
No em direu que no és divertidíssima aquesta dels polis
i els lladres! Com que a en Biel li feia falta un
necesser pel gimnàs, n'hi vaig cosir un amb aquesta tela
pel seu aniversari.
 




Volia probar un patró de necesser que no hagués fet mai i vaig agafar el del llibre
Everyday Handmade , tot i que no m'agradava com l'acabaven de l'interior i vaig acabar
seguint el tutorial de SEW MAMA SEW .
A en Biel li encanta el seu necesser nou ;)
Una abraçada,
Cris


17 comentaris:

  1. com tot el que surt de les teves mans, una preciositat!!! T'he de confessar, que jo també sento veuetes, i m'agradaria fer-les callar, però podem més que jo!

    ResponElimina
  2. Es precioso!!!! Y lo de las vocecitas, creo que en mi caso no es algo tan susurrante, a mí me gritan con altavoz jajaajjajajajaa Besos

    ResponElimina
  3. Una monada Cristina, no et vull preocupàr pero compta amb les veus, jeje.

    Petons.

    Olga

    ResponElimina
  4. Nena la trobo genial! Osti m'encanta aquesta telaaaaaaa! Si comprés totes les teles que em diuen... "laura, compra'm...." em foten literalment fora de casa, jajajajajajjajajja!!! I l'estoig és precios! M'encanta moooooolt, és perfecte!! muaaaaaackis!

    ResponElimina
  5. Aquesta roba és boníssima, m'encanta!!!!
    Ja que ens estem sincerant... et diré que a mi no només em parlen les teles!!! Per això intento no anar massa a Barcelona, allà sento veus que venen de tot arreu!!! jijijiji
    Molts petons guapi!!

    ResponElimina
  6. Jajajajajaja! Quina gràcia que fa la tela de polis i el teu post!!!!
    lo de les veus crec que es una epidemia entre les crafters..... jajajaja!
    Molt xulo el necesser!
    Muuuuuuak!!!!

    ResponElimina
  7. Quina preciositat!!!!! i això que dius que les teles et criden, crec que ens passa a totes les que ens agrada cosir, ji ji ji
    Petons bonica.

    ResponElimina
  8. Jo no sé si et criden les teles però el que sí que puc assegurar es que l'estoc es big big
    ;-) però el que fas es m'encanta!

    ResponElimina
  9. O també sento veus, no puc fer- hi més. El necesser preciós.
    Petons

    ResponElimina
  10. Molt graciós! Siempre sembla que per a nens hi ha menys opcions, però cada con es van trobant més cosetes xules.
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  11. jijijiji que bona! a mi també em criden... i massa sovint! jjijii sort que sordejo una mica que sinó ; - ) m'encanta aquesta tela. Segur que en Biel deuria estar molt content! Un petó gran!

    ResponElimina
  12. És molt maco! M'agrada molt aquest disseny. I les teles combinen molt bé. Un petó!

    ResponElimina
  13. Xulíssims l'estoig. I això de les veus no té remei, a mi em passa amb les llanes!

    ResponElimina
  14. doncs saps? m´encanta però el trobo molt complicat o al menys així em sembla...
    quina sort que tenen aquests nens poder gaudir de regals fets a mà i amb el cor

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)