Amigurumi XXL

26 de gener 2015

 
 
Quan LA LA LA TOYS va treure el seu llibre d'amigurumi XXL no ho vaig
dubtar ni un moment. Imagineu-vos si sóc impacient, que abans d'esbrinar on
venien la versió en castellà el vaig comprar a Amazon pensant que només
existia en anglès XD Així que, el tinc en anglès! Jajaja!
 
Un llibre fantàstic, súper ben explicat, amb moltes fotos i indicacions.
Malgrat que els amigurumi són fets amb corda i per tant, d'un tamany
considerable...el primer el vaig voler fer amb NATURA XL.Trobo que
els colors de DMC són molt encertats , i el cotó va molt bé de teixir.
He utilitzat un ganxet del nº 6 ;)
 
El conill de la Heidi només será el primer de molts amigurumi XXL.
Segur! 
 


 
100% recomanable :)
 
Una abraçada,
Cris


10 comentaris:

  1. En foto és xulo però al natural encara més! Et va quedar genial! Avui t'he trobat a faltar al tm.... 😔 Petons

    ResponElimina
  2. Que bonic!! quina enveja em fas... però amb el ganxet no m'atreveixo.
    Petons

    ResponElimina
  3. ooooiiiiiii per favor!!!! Quina monada nena!!! m'encanta! t'ha quedat genial! un petó gran gran

    ResponElimina
  4. moníssim!!! t´anava a preguntar si amb natura xl i ja he vist que sí
    en fi... només una consulta: quina alçada té ? ;) perquè segons com sigui li hauràs de posar nom i tot
    un petonàs

    ResponElimina
  5. Cris! està super perfecte!!!!! quina xulada!!!!!
    Muuuuuak!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Ostres molt bonic l'amigurumi...a mi és que això dels amigurimus encara m'atabala una mica, el ganxet m'agrada però els amigurumis em fan una mica de por! vaig provar-ne amb un de senzill i s'assemblava a tot menys al que tenia pensat!
    Així que de moment és un tema aparcat!
    Em quedo per seguirte i et convido a fer un cop d'ull al meu bloc si et ve de gust.
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  7. És taaaaaaaaaaaaaant monuuuuuuuuuuuu! I el natura xl em sembla perfecte per fer ninotets grans... segur que no serà l'ultim que fas!! Muuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  8. El vam tindre uns dies per casa i la veritat és que tots n'estaven..... Li havíem agafat carinyo, és tant mono!

    ResponElimina
  9. El vam tindre uns dies per casa i la veritat és que tots n'estaven..... Li havíem agafat carinyo, és tant mono!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)