L'arbre de Nadal

02 de gener 2015

Encara que tinc un munt de labors de Nadal,
cada any m'agrada fer alguna cosa nova.
L'any passat em va donar per fer arbrets de ganxet per a tothom,
i nosaltres ens vam quedar sense. Aquest any n'he fet un per casa
però no pas de ganxet ;)

Un dia amb la Muntsa vam veure un arbre moníssim i senzillíssim a la vegada.
Era un triangle de roba de fil cosit amb diferents puntes blanques.
Nosaltres hi vam afegir un toc blau a la idea inicial.
Diferent i no tan vist.
I en Carles ens va improvitzar el tronc ;)

A veure si us agrada tant com a mi...





La cara de davant la vam cosir sobre una base d'espuma, i a més, a dins hi ha 
porexpan perquè s'aguanti encara millor ;)

Una idea més, una labor de Nadal més ;)

Una abraçada!

Cris


9 comentaris:

  1. Es una cucada d'arbre!.

    Petons i bon any.

    Olga

    ResponElimina
  2. Si si vaig improvisar un tronc que em va fer suar una mica ja que les eines no eren les adequades, però sabeu que....... M'agrada fer manualitats i si es per ella encara més. M'agrada com va quedar la labor i haver pogut contribuir amb el meu granet de sorra. Un petó guapa! 😗😗😗

    ResponElimina
  3. L'arbre fantastic. Com sempre.
    La parella que fan en Carles i la Cris no tinc paraules.
    M'encanteu.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Es un arbre molt bonic, i molt fi....m´agrada molt el resultat.
    Moltes felicitats.

    ResponElimina
  5. Es moniiiisim i jo l'he vist avui i era super precios!!!
    En Carles es un solet i unsuper manetes.
    Un petonas

    ResponElimina
  6. Quina monada Cris! M'encanta!!!! I a més, un valor afegit, el vostre arbre fet a mitges amb en carles! :)
    Muuaaaaaaaaaa!

    ResponElimina
  7. Cristina,

    T'ha quedat xulíssim!!
    Espero que hàgiu passat unes bones festes de Nadal!!

    Una abraçada molt forta

    ResponElimina
  8. Quin arbre més txulo i súper original! Féu molt bon tandem! un petó guapos!

    ResponElimina
  9. Finíssim!! És molt maco, però encara més si ha suposat una bona estona compartida!!
    Molt petons!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)