El silenci dels arbres

15 de gener 2014

Com segur que passa a molta gent, a casa cada any tinc més problemes per sorprendre a la família
amb els regals de Nadal. Actualment, crec que tothom té de tot, i si no ho tens, quan ho necessites
i si econòmicament et va bé, t'ho compres. Era abans que esperàvem que algú pensés en nosaltres pel nostre
aniversari, per Nadal o per alguna ocasió especial...oi?
Doncs últimament, quan les idees ja s'han esgotat i ja no tens ganes de comprar colònies i mitjons,
penses que el que més il.lusió pot fer als que estimes són moments per compartir amb els que més estimen.
Avui us parlaré del regal que en Carles i jo vam fer al meu germà i a la meva cunyada.
A nosaltres ens va agradar tant l'experiència de les Cabanes als arbres (malgrat l'incident amb l'estufa),
que no vam dubtar en regalar-los-hi a ells :)
Estàvem segurs que els hi faria molta il.lusió.
Fins aquí perfecte!
Però ara entra en joc la creativitat, que no pot faltar mai en un regal...
ja sigui en l'embolcall...en un escrit...en un símbol...
En aquest cas, em va fer molta il.lusió que els hi quedés un record del regal (que tot i que dubto que 
ho oblidin mai), sempre pot ser més efímer.
Vaig recórrer al fantàstic llibre de l'Ana Paula Rímoli Amigurumi World
i vaig teixir un arbre, el Tree love.
El vaig fer una mica a la meva manera...ella hi posa moltes branques, jo n'hi vaig fer menys.
I en el seu, les fulles també són de ganxet, i en canvi les meves són de feltre.
Vaig pensar que no quedaria tan carregat i a més, pel poc temps que tenia, era més ràpid ;)

Us presento el Tree Love d'en Mon i la Isabel ;)





" Allà dalt la sensació de llibertat i solitud es converteixen en un refugi únic.
Val perquè descobriu la màgia de dormir dalt d'un arbre"

Per fer l'arbre vaig utilitzar Cotton Time de Llanàrium.

Us agradaria un val com aquest? Jijijijijijij!

Una abraçada molt gran :)

22 comentaris:

  1. qué bonito y qué original!!! me encanta!

    ResponElimina
  2. Oh i tant que m'agradaria neni!! És perfecte!! Tens tota la raò que a vegades costa fer regals creatius quan tothom té de tot!!
    El teu germà i cunyada deurien estar encantats!! Petonets guapa

    ResponElimina
  3. Quin regal més original!! I l'arbre de ganxet, és preciós!! M'encantaaaaaa!!!

    ResponElimina
  4. Oohhh!!! Jo visc al costat de cabanyes als arbres i mai hi he anat! Però tothom amb qui parlo li ha agradat molt! Tens raó, tothom té de tot, i costa molt sorprendre a la gent...

    ResponElimina
  5. Carai quin regal! Ja ens agradaria a tots anar-hi.... Però el que també importa és com li has muntat una història al voltant! M'encanta l'arbret que podran tenir de record! Fantàstic.... Deuen estar molt contents! Petons

    ResponElimina
  6. Si i tant que m'agradaria aquest val i amb aquest arbre encara més, és xulissssssssssssssimmmmmmmmmmmmm

    ResponElimina
  7. M'encanta l'arbret, és molt simpàtic! :)

    ResponElimina
  8. M'encanta aquest arbret! I que fos un complement de regal em sembla increible perquè crec que és un regal genial en si mateix! A mi el ganxet se'm resisteix :(. Jo em quedo amb l'agulla, el fil i la màquina de cosir!

    ResponElimina
  9. Què maco!! Un detall súper ben pensat com tots els que tu fas! Seria bona idea penjar a l'arbre una foto del cap de setmana, un record preciós!!

    ResponElimina
  10. Hola maca soc la mari Carmen aquest arbre m'encanta i el regal SUPER FANTASTIC JA ME GUSTARIA QUE ME. LO REGALARAN A MI Y ADE.MAS CON TAN BUEN GUSTO. Eres genial y muy creativa. Un peto fort dime algo de la bolsa con el nombre roger Adios

    ResponElimina
  11. I tant que m'agradaria ... de fet fa temps que tinc ganes d'anar-hi!!! I l'arbre t'ha quedat fantàstic! Segur que els vas sorprendre.
    Montse

    ResponElimina
  12. Guapa! M'encanta!! és una cucada aquest arbret! vaig flipar quan me'l vas ensenyar! "Chapeau"! deuen estar hiper contents! un petó gran gran

    ResponElimina
  13. L'arbret moníssim!! El detall del val una passada!! Segur que no ho oblidaran!!! Que no hi vagin quan faci fred!!! Ara que allà sempre hi fot un fred!! jajaja
    Muaks

    ResponElimina
  14. QUE ENVIDIA ME GUSTAN MUCHO LOS AMIGURIS
    BESSS

    ResponElimina
  15. Oh !!
    Quin detallàç !!

    M'encanta l'arbret i les cabanes no ho sabi que havia per poder anar !

    Petons
    Maria

    ResponElimina
  16. No és maco, és precióooooooos Cris! T'ha quedat estupendo!!! Un regal moníssim per acompanyar un super regal! Muuuaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  17. Es una idea fantastica, com tu be dius, de vegades tenim de tot i cal posar en marxa la imaginació per poder arribar a sorprendre a aquells que més estimem. L'arbre t'ha quedat maquissím segur que vas complir l'objectiu!! Una abraçada

    ResponElimina
  18. A mi també M'encantaria!!!!
    No sé com és l'original però el teu t'ha quedat espectacular!!!

    ResponElimina
  19. I tant k totes voldríem aquest val!!! Per l'experiència en si i per l'arbret ;). És una monada!! Un regal preciós!! Estic d'acord amb tu en que a vegades costa sorprendre als altres amb els regals...però crec que no és el teu cas! Sempre trobes el què per sorprendre!
    Petonets!!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)