Una estrella més

17 de gener 2014


En un moment en el que estic donant voltes al futur del blog,
en el que necessito que la meva vida no sigui un caos,
en el que necessito rutina per ordenar totes les meves idees,
en el que vull que tot sigui més clar i fàcil...
Només puc donar les gràcies a la Marta i a la Montse per deixar que 
sigui una estrella més del Tela Marinera.
De veritat que sense elles, sense el TM, sense els quatre anys que fa 
que vaig a classe, sense la gent meravellosa que hi he conegut,
sense els metres de roba que hi he comprat, sense els moments que 
hi he viscut...sense res de tot això, el blog no existiria.
I evidentment que sense cada un dels seguidors, tampoc...
Espero poder compartir molts anys més el vostre firmament :)
Us estimo molt ;)


Que tingueu un bon cap de setmana!
Us espero dilluns amb un post MOLT I MOLT especial per mi.





24 comentaris:

  1. Hola! M'encanta el que fas! Ja fa temps que et segueixo "en silenci". Però avui "m'he llençat" :)
    Segueix així, i estaré pendent del teu post del dilluns! :)
    Míriam

    ResponElimina
  2. Ohhh Cristina, quin post més bonic.... Potser sense TM el teu blog no existiria, però segur que sense TU i totes les amistats que has fet allà, TM no seria el mateix :) Un petonàs estrelleta !

    ResponElimina
  3. Hola Cristina, ja et vaig dir que el teu blog em sembla meravellós. Gràcies per ensenyar-nos totes les teves creacions, les teves idees, les teves manualitats,... És impressionant.

    Enhorabona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert, jo també tinc una estrella més, diferent d'aquesta però em fa molta companyia.

      Una abraçada

      Elimina
  4. Quin post me guapo!!!!! No ets una estrelleta per mi ets una estrella molt i molt gran que cada dia brilla més!!!!!!! Molts petons.:))

    ResponElimina
  5. Hola Cristina,
    A mi em passa el mateix que la Miriam, et segueixo desde fa un temps i et puc dic que ets un dels punts més referent per mi.
    Quina emoció cada vegada q publiques algun cosa, cada dia m'agrada més.
    Un petó i fins dilluns.

    ResponElimina
  6. Que entrada más bonita!!!
    Espero que este 2014 te traiga ese orden q buscas, estoy segura q si :P
    estoy deseando ver el post del lunes :)

    ResponElimina
  7. Que maco tot el que has dit!!! Esperaré impacient al diluns. Fa temps que et segueixo i fas coses impresionants, tambe m'has ajudat molt amb els teus posts. Segueix igual!! Petons.

    ResponElimina
  8. que bonic i quanta raó tens! totes hem passat per un moment de plantejar-se el tema bloc, però després te n´adones que val molt la pena!!!
    continuare al teu costat i del teu treball perquè val molt la pena i m´alegra saber que el dilluns serà especial!!!
    un petonàs

    ResponElimina
  9. Cristina, estaré molt atenta, doncs, al post de dilluns!Petons!

    ResponElimina
  10. Si me encantan tus manualidades me sobrecogen tus palabras, tus pensamientos, tu forma de ser tus expresiones. CRISTINA CONTINUA ASI . !!!!VALES MUCHO"!!!!!!!!!!!! un abrazo muy fuerte Mari Carmen

    ResponElimina
  11. Jo tambe et segueixo cada dia, el teu blog es un referent en el meu dia a dia, espero cada dia veure un nou post teu. M'encanta tot el que fas i com ho fas, els colors, les teles i ara el ganxet. Esperare amb impassiencia el post de dilluns. Una abrassada.

    ResponElimina
  12. Ostres, m'has fet caure la llagrimeta eh dolenta...m'he quedat curta amb una estrella, tu lo què ets és un SOL!!
    Mua requete mua.
    PD: Han arribat teles noves...és un secret ;)...tal com et veig, necessites comprar uns quants metres més :p..
    Ahhh i que vols dir replentejar lo del blog o no sé què?????
    Ni parlar-ne, va vinga, no paris de cosir...i no paris de publicar, ni se't ocurreixi
    XD

    ResponElimina
  13. Ui ui ui que fluixeta i emotiva estàs.... M'agrada com ets, m'agrada el teu somriure, m'agrada la nostra amistat, m'agraden les teves creacions, m'agrada el teu blog....

    Vols més motius per seguir endavant?! N'hi ha un de molt important i tu ja el saps... És una estrella com la teva però està a sobre nostre....
    Bon cap de setmana i t'estimo moltísssim

    ResponElimina
  14. Que entrada más bonita. Me has emocionado.

    Yo también necesito que sigas con tu blog porque es un lujo visitarte y aprender contigo.

    Besos
    María

    ResponElimina
  15. Ets la millor!!!!
    Res de plantejar-se coses, et necessitem formes part de la nostra vida! no hi ha un dia que no entri al teu blog
    ....i hi vull seguir entrant!!!!
    Susana

    ResponElimina
  16. Cristina, ets una gran estrelleta!.

    Molts petonets.

    olga

    ResponElimina
  17. Guapa, ets una estrella allà on vagis!!
    Molts petons

    ResponElimina
  18. Cris!!!!!!!!!!!!!

    hi ha moments complicats, difícils, alts i baixos.. que és cert que potser pot semblar un caos... la feina, la casa...

    però aquest món és el teu!!! t'encanta, estimes això que fas i has fet que moltes altres persones (com jo) ens haguem enganxat en aquest món increïble!

    el teu blog, el TM (amb la marta i la montse), l'helena, la júlia, la montse, l'antònia, la núria, la marta, la isabel, l'altra antònia, l'alícia, la laura, la judith, la mariona, la cristina, l'elsa,... i podria no parar!

    uff! Cris, tu ets una estrella! i sou moltes altres les estrelles que feu que aquest món sigui apassionant amb els vostres blogs i tot el que feu!

    Un petonàs enorme!!!

    ResponElimina
  19. Quina entrada més xula!! jo també ho esper :)

    ResponElimina
  20. Cristina, no et conec personalment, però formes part del meu dia a dia. Si us plau no paris de cosir i d'ensenyar-ho a través d'aquest meravellós blog que ens serveix d'inspiració. Em tens enganxada a les teves entrades. Esperaré a veure amb que em sorprens el dilluns.
    Petonets

    ResponElimina
  21. Guuuaaaaaapaaa!!! Un ptonas i endavant!!! A veure quina sorpresa ens ensenyes demà! ; - )

    ResponElimina
  22. Jajajaja, ara ric perquè ja ser tota la història!! És el que passa per anar tard!!!! Uff, t'entenc que estiguis dins d'un caos, que necessitis seguir un ordre per poder portar TOT ENDAVANT sense deixar res pel camí!!! Però que mal organitzades que som?!!! No serà que aquestes noves tecnologies ens ho fan oblidar tot una mica??? Un petó ben gran bonica ;-D

    ResponElimina
  23. Cris! Quin susto només llegir la primera frase...que estàs pensant en el futur del teu blog....és gràcies a tu que vaig obrir el meu!! Ets un referent per a moltes de nosaltres, i per a mi més que això! Una bona amiga ;). Cap endavant, estrella!!!!
    Molts i molts petons!!!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)