UNA corona

27 de gener 2014



Fa temps, la mare d'en Mateo em va contactar perquè volia que li fes una corona pel seu primer aniversari. I em va enviar la invitació que havien fet per a la festa. La volia a conjunt. I vaig buscar i buscar teles...i al final vaig trobar la combinació perfecta. Curiosament també tenia una tela de trens com la de la invitació...

Voleu veure com va quedar?






L'Hermínia em va passar unes fotos del dia de la festa...
La taula...



I la família...


Gràcies Hermínia, va ser tot un repte per mi ;)

Una abraçada noies!
Us espero dimecres ;)



13 comentaris:

  1. Genial Cris!!!! L'has clavat!!! Una preciositat, com tot el que fas!!!
    Sniff, sniff, us trobaré a faltar!! Muuuuuaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  2. Què maca! I sí que fa joc, sí! T'ha quedat fantàstica :)

    ResponElimina
  3. Quina corona més divertida que va tenir en Mateo!!
    Et va quedar super a conjunt amb les invitacions. Petonets artistassa

    ResponElimina
  4. Uau!!! súper clavadíssim, m'encanta!!!

    ResponElimina
  5. que guapo!! es preciosa a mi no me quedan tan bien
    besss

    ResponElimina
  6. Cris, ja t'ho vaig dir al seu dia.... em sembla espectacular!!!! I tant enconjuntat... és que no pot ser més perfecte a conjunt amb la felicitació i tot plegat... Felicitats!! ets una crack! ;)
    Muuuaaaaaaaaaaaaaa!

    ResponElimina
  7. Quina monada Cristina, l'has encertat de plè! quina passada, m'encanta com t'ha quedat!

    ResponElimina
  8. Perfecta!! Has clavat el model, el tren, els colors, el número 1amb topets... Genial!!
    Petons

    ResponElimina
  9. Has encertat de ple! M'encanta el conjunt com ha quedat! Genial ;) petons

    ResponElimina
  10. Uauu Cris és idèntica a la invitació, sembla fet al revés primer la corona i després les invitacions.
    Quina passada, de corones n'has fet mil, però tant exacte amb la invitació ja feta impossible! és perfecte!

    Anna

    ResponElimina
  11. Quina corona més maca que has fet Cristina.

    Està feta amb tela ???
    Ha quedat una maravella.

    Petons
    Maria

    ResponElimina
  12. Aquesta corona és una passada, és idèntica a la invitació! A part, que t'ha quedat preciosa!
    Una abraçada! Ah! i ja et tinc fitxada amb la nova adreça ;-)

    ResponElimina
  13. Ja t'ho he dit per activa i per passiva Cristina, moltíssimes gràcies per fer que l'aniversari del Mateo fos una mica encara més especial amb aquesta meravella de corona!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)