Els davantals més bonics... de Seva ;)

24 de gener 2014


Quan vaig veure "l'uniforme" de la Marta del TM em va agradar tant que vaig pensar que podria fer-ne de semblants per la botiga. S'acostava la fira del bolet, i em feia il.lusió estrenar alguna cosa aquell dia.
En vaig cosir dos, un de vermell i un de blau. I no sé si van tenir més èxit els davantals o les coques i madalenes boníssimes que fa el meu pare ;)

Ara, quan volem anar ben mudades a la botiga, també ens els posem.
I us asseguro que sempre cau algun comentari.
M'agrada cuidar la imatge de la botiga en tot el que puc. Ja ho sabeu, tinc debilitat pels aparadors
i ara pels uniformes :)))))


Us deixo amb un recull d'imatges.
Gràcies Sandra, per fer-me de model ;)








Un apunt...per les que a vegades us pregunteu sobre la tinta per tèxtil.
Quan vaig fer les fotos, els davantals portaven un munt de rentades i el nom segueix intacte ;)

Que us han agradat? Penseu que per cosir o per cuinar també són un complement ideal!

Una abraçada, bon cap de setmana i fins dilluns!



19 comentaris:

  1. Me encanta, esta muy bien cuidar todos los detalles sobre todo cuando estas cara al público es una de las claves del exito. Enhorabuena!!
    Besos

    ResponElimina
  2. Són molt macos. Tens molt bones idees per cuidar la botiga, passar per un aparador tant maco com els que fas tu, sempre fan que t'aturis.
    M'agradaria poder venir un dia per veure'ls i per coneixer-te.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Molt bonics els devantals. Un detall encantador per la teva botiga.

    Molts petons.

    Olga

    ResponElimina
  4. M'encanteeen!! Sou tant fashion a Can Vila!!! Entre els aparadors i rls davantals hauríeu de guanyar algun premi home!! M'agraden molt, ja t'ho vaig dir a la fira del bolet... Mmm que bona estava la coca de xocolata ...
    Petons

    ResponElimina
  5. Per fi ha arribat el davantal! Jejejeje van quedar genials i va ser un plaer fer la mateixa labor a l'hora! Carai a Can Vila quin nivell! ;) m'encanta petons

    ResponElimina
  6. Eiii que jo aquest l'he pogut veure, entre coques i magdalenes boníssimeees en plena fira ;). Maquíssim! Com cuides els detalls! Fas que tingueu la millor botiga de Seva!!! M'encanten tots dos davantals!!!
    Un petó enorme!!

    ResponElimina
  7. Me encanta!! yo para la fiesta MissChef de mi hija quiero hacerles delantales a todas, pero me parece que voy a tirar a lo sencillo!! (son 12 delantales!!)

    ResponElimina
  8. Biiiieeeeeeeeeeeeeen!! Apa que no fa dies que havies de penjar aquestes fotos... jeje!! Són preciosos, i en directe encara més!! Estic enamorada dels teus davantals! Ja t'ho vaig dir en el seu dia a la fira, m'encaaaaaaaaaaanten!!!! Muuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  9. Que xulos!!! Quin nivell a Can Vila, Quin glamour!!
    Petonets i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  10. Molt, molt xulos!!! No es podia esperar menys de Can Vila!!!
    Molts petons!!

    ResponElimina
  11. Una autèntica monadaaaaaa!m'encanten!

    ResponElimina
  12. Super macos i molt originals!!!! No sóc de Seva... però hauré d'anar a la teva botiga per veure'ls en directe :)

    ResponElimina
  13. Són molts chulos !!! Jo també estic una mica lluny però hauré de fer una escapada per veurels en directe.

    Petons
    Maria

    ResponElimina
  14. Hola, Cristina!! Que superxulo el davantal. Crec que un dia d'aquests passaré per Seva a veure-te'l posat. Una salutació dess de Corbera de Llobregat. Lourdes.

    ResponElimina
  15. Moníssisms!!! com les dependentes que Can Vila... guapíssimes! un petó gran bonica

    ResponElimina
  16. i jo preocupada pel canvi d'adreça! Els devantals xulíssims i mooooooooolt personalitzats. M'agrada la idea d'estampar el nom
    Ptns

    ResponElimina
  17. muy chulos me gustan las telas, sereis la envidia de seva
    besss

    ResponElimina
  18. Caram noia quina passada! No hi falta detall...! I com es nota que t'agraden els topos, jajaja... Segur que feu molt i molt de goig a la botiga.

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)