Un encàrrec i un regal...

09 de gener 2014

Fa temps la Júlia em va encarregar una caseta com la que jo li havia 
regalat a ella, per la seva mare. Segur que sabeu de quina caseta parlo ;)
Es tracta d'un disseny de Retro Mama, en podeu trobar el 
tutorial i patró AQUÍ.

La Júlia la fa servir per posar les agulles i la té penjada de la màquina de cosir.
I en volia una per la Reyes que fes la mateixa funció.
Vaig pensar que a la Reyes li agradarien els colors finets i vaig 
triar unes teles Tilda, que sempre queden finissimes...



A més, vaig aprofitar l'avinentesa per fer un detall a la Reyes pel seu aniversari.
Li vaig cosir un coll d'aquests tancats amb una tela que a mi m'encantava :)
Jo crec que deuria estar molt contenta!



Gràcies Júlia...
Un petonàs a les dues ;)

Gràcies noies, per passar una estoneta per aqui...




17 comentaris:

  1. Molt. Xulo tot. Un regals molt bonics! Realment aquestes casetes són una cucada. Jeje petons

    ResponElimina
  2. Cristina sempre tant generosa! la caseta una finura i el coll d'allò més calentó.

    Petons

    Anna

    ResponElimina
  3. jo sense temps i sense poder fer rés i tu creant de dos en dos i a sobre coses moniiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes!
    Ptns Reina

    ResponElimina
  4. Nena quina monada de caseta!! és preciosa Cris!!! I amb el detall de la R de Reyes...es que ets la repera!! :)
    I el coll una monada! Amb aquesta tela amb un toc retro queda monissim! Muuuuaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  5. Quina monada de caseta!!! Jo en vaig fer unes quantes pero cada una que veig m' agrada!!!
    I el coll es llampant!! Precios i molt alegre!!!

    ResponElimina
  6. Aquestes casetes m'encanten!!! Cada una té el seu quelcom!!!
    I el buff una preciositat!!! Segur que a la Reyes li va encantar tot i tot!!!
    Muaks

    ResponElimina
  7. Ohh! Em sona aquell regal! ;) Molt bonic el coll y molt maca la caseta! petons, Giovi

    ResponElimina
  8. Cristina!!!! Aix quina caseta més dolça que li vas fer!! Va ser un encàrrec super super encertat, ja que li va encantar!! I que dir del buff.... El porta ben orgullosa i és molt el seu estil!!!
    Moltes gràcies de nou!!! Ets un tresor dels de debó. Jejeje
    Molts petonets

    ResponElimina
  9. La caseta m'encanta! I el coll moníssim!! Ara que torna el fred li anirà genial!!
    Sandra

    ResponElimina
  10. Oh ! Quina caseta més cuca i que dir del coll és una preciositat

    Petons
    Maria

    ResponElimina
  11. qué detalles más bonitos!!!
    yo también he hecho un cuello como el tutorial de tela marinera, y queda genial :)
    qué contenta estoy de haberte descubierto !!!

    ResponElimina
  12. Guapi!! Aquestes casetes m'encanten, hauré de provar algun dia... i el coll t'ha quedat maquíssim!! Com m'agrada veure tot el que fas!!
    Molts petons!

    ResponElimina
  13. Qué manitas!! Encantada de compartir curso Hello!Blogging contigo :)

    ResponElimina
  14. M'agrada molt, com tot el que fas! Precisament sa caseta és un dels projectes que fa un temps que vull cosir. Ah, i molt xulo es segell personalitzat :)

    ResponElimina
  15. ooooohhh neni! aquestes casetes em tenen el cor robat! i soc afortunada de tenir-ne una!!! gràcies guapa! el coll preciós també! muuuuaaa

    ResponElimina
  16. Et queden tan boniques aquestes casetes!!! És que no els falta detall!! Ets única ;). I el coll és ben bonic! Es veu molt gustós! Què contenta estarà la Reyes!! Petonets!

    ResponElimina
  17. Quina kukada de caseta !!!! M'encanten però encara no he fet cap, a veure si m'animo. El coll es realment maco i semble que deu abrigar molt. Et felicito perquè sempre fas coses molt maques i ens dones ideas.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)