Birds...Oiseaux...

02 d’octubre 2012

Ocells...
Aquests van volar cap a Mallorca durant les meves vacances. 
Me'ls va demanar la Carme, en tons marrons i en algun altre color que 
combinés. Jo havia de fer tres ocells i ella em va dir que volia fer 
un mòbil. Em va enviar fotos que havia trobat per internet de l'estil que li agradava
i jo, de súper casualitat, vaig trobar els patrons al Pinterest dels mateixos ocells.
Això del Pinterest és una mina d'or...em bull el cap...

Aquí us deixo amb els ocellets de la Carme, li han quedat UNA PASSADA!
No trobeu?





Una besada Carme!
I a totes vosaltres també, una besada i una aferrada ben fortes ;)



19 comentaris:

  1. Uns pardalets molt bonics. M'agraden molt els colors, són molt càlids.

    Per cert, què és aixó del "Pinterest "?

    Gràcies i una abraçada.

    ResponElimina
  2. Cristina, t'han quedat espectaculars !!!!! M'encanten !!!

    Tinc que fer una ulladeta al Pinterest, però ... en fa por !!! jajaja !!!

    Molts petonetssss !!!

    ResponElimina
  3. Ohh que macos si és que les teles amb les teves mans cobren vida! Quins ocells més coquetus! Mts petons Cristina!

    ResponElimina
  4. Quins moixonets més cuquetons!!

    T'han quedat molt bonics... no paris de cosir !! ;)

    Petons :D

    ResponElimina
  5. Jo, a això del pinterest hi vaig fer un cop d'ull, però al començament no li vaig trobar la gràcia. Ara, quan faig cerques a Google, trobo que molts dels patrons hi estan penjats... Em sembla que m'hi crearé un compte per a tenir-hi tots els patrons que vaig trobant a la xarxa i que ALGUN DIA faré! ;)

    Els ocells són preciosos! Les potes són metàl·liques, oi? Que buniks...

    Que tinguis un gran dia!

    ResponElimina
  6. Quina monada! em sembla un detall de decoració molt mono i molt original! que bé li quedara a la teva amiga!
    les teles super encertades!

    maria

    ResponElimina
  7. Són preciosos. De veritat tens moltíssima traça. Les teles moníssimes. Moltes felicitats.

    ResponElimina
  8. Tan quedat preciosos, m'encanten. No conec aquesta pàgina que dius, hem pots passar l'adreça ??
    Gràcies maca.

    ResponElimina
  9. Preciosos!o precioses perque no sé perque de seguida les he femenisat (jesús quina patada al diccionari!)
    Aferrada, quina paraula més maca m'has fet descobrir!
    Una aferrada per a tu també!

    ResponElimina
  10. Fantàstics! T'han quedat molt bé! I estic dacord amb tu! Aixó de pinterest és una passada! Crec que hi estic enganxada!!je, je...

    ResponElimina
  11. Son preciosos Cristina, en esas ramas lucen un montón!
    Un beso.

    ResponElimina
  12. Quina gràcia em fas, Cristina! Jo flipo amb el que fas tu, que tot em sembla meravellós i fas coses super xules. Jo no em considero més que una aprenent i vaig fent el que puc, gairebé sempre tot improvitzat, fent i desfent llana per aquí, llana per allà... hi ha errades però jo em diverteixo, em distrec i m'ho passo pipa fent ganxet. I per mi està fet això de l'intercanvi! si no és molt demanar m'agradaria un porta agulles d'aquells que s'enrotllen... no sé si m'explico.. n'he vist algun per internet, potser fins i tot l'has fet tu, com una mena d'estoig per posar els bolígrafs però per agulles de ganxet. Però el que tu vulguis, qualsevol coseta de tu m'agradarà. Ara tu m'has de dir què et faria ilu. Una guirnalda, potser? de llana? de cotó? una funda pel mòbil? un coll per l'hivern? el que tu vulguis!
    Moltíssimes gràcies pels teus comentaris, els valoro moltíssim!

    ResponElimina
  13. Com m'agraden els teus treballs. M'encanta que no paris de cosir, el que passa és que gairebé no et puc seguir de tantes coses estupendes què fas. Quan veig una entrada nova al teu blog sempre tinc l'agradable sorpresa que no és l'única, que n'hi ha més...
    No paris, eh???

    ResponElimina
  14. quina cucada, crec que és preciosa la idea i li haurà quedat genial, ja m'has donat una idea m'ho apunto
    bessss

    ResponElimina
  15. Són una monada! Quina decoració més original i bonica! Ets una passada!
    Una abraçada gegant guapi!

    ResponElimina
  16. Xulíssims !! sembla que hagin de sortir volant de veritat... són un detallet molt bonic !!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)