Detalls emocionants

30 d’octubre 2012

Fa poc temps que ens coneixem amb l'Helena,
però hem connectat. Ha col.laborat amb mi a la feina,
us en recordeu de les galetes de Seva??? I estem parlant
ja del Nadal, ja veureu...

Doncs ara, a més coïncidim al Tela els dilluns, al canvi de classe. I ahir em va 
sorprendre amb aquest SÚPER DETALL per en Biel...





El motiu, ara no ve al cas...però li he de dir a l'Helena que vaig estar emocionada i molt
molt contenta. MOLTES GRÀCIES! 

I ho volia compartir amb totes vosaltres...
Ah, i a més la targeta d'scrap és un iman...no pot ser més bonica...

Si encara no coneixeu a l'Helena, no sabeu el que us esteu perdent...
Jo estic enamorada de tot el que fa ( labors, scrap, galetes...)

Mil petons Helena ;)


14 comentaris:

  1. QUIN DETALL MÉS BÒNIC!! Preciós!!! i en Biel està guapíssim!!! petonet guapa!!

    ResponElimina
  2. Carai quin detallasssss!!!!!! El Biel deu estar contentissim! Petons wapa.

    ResponElimina
  3. Què afortunada! Quin súper detallàs. Cada vegada estic més sorpresa de les coses tant xules que feu algunes de vosaltres. Felicitats, el teu nen és molt guapooooo!

    ResponElimina
  4. Cristina m'ensumava que ho publicaries però no amb aquest escrit...!!!! m'has emocionat a mi també!!!! d'emocionada a emocionada un petonàs! Espero que li deixessis cruspir la galeta al Biel eh!!!! gràcies

    ResponElimina
  5. No me extraña que estés emocionada. Vaya detalle!!! Me imagino que será porque te lo mereced. Por cierto, Biel es guapíiiiisimo!!!
    Un besazo.

    ResponElimina
  6. Ostres que maco, com tot el que fa. Jo també en sóc una fan incondicional! :D

    ResponElimina
  7. Ostres, Cristina! Quin detall tan i tan bonic! L'Helena és una gran arista, impressionant! I tu tens uns fills molt guapos! Felicitats! Per cert, és clar que vull la meva funda per les agulles! I què et pensaves? M'he comprat una màquina però allí està, dins la capsa, esperant que algú em digui com carai posar el fil i fer-la funcionar...!ja! ja! ja! Gràcies pels teus comentaris, em fan molta ilu! (la teva garlanda fa un parell de dies que està "parada"... he tingut feina!)

    ResponElimina
  8. Jo no sé si es fa estimar peró té una cara de simpàtic i trapella que Déu ni dor! EL detall no és un detall és un detallás i a més fet amb molt gust. Només em queda feliciatarte a tu també per saber escollir tan bé les teves amistats (ara passo a veure que ens ensenya al sue bloc)
    Ptns

    ResponElimina
  9. quina presiositat ara vaig al seu blog
    besss

    ResponElimina
  10. Ooooooooooooh, quin detallas!!! m'encanta!!! Acabo de descobrir ara el blog de l'helena, no el coneixia. Fa coses precioses. Que bonic és tenir amigues amb qui compartir les aficions, oi? petons per tu i per en biel !

    ResponElimina
  11. Aquests detalls arriben al cor, oi ??

    Un super petó !!!

    ResponElimina
  12. Tot just ara vinc del seu bloc! hehehe Sí, que fa unes coses precioses! L'iman m'encanta! La tindré present per a fer algun regal, que tinc panxones al voltant!

    ResponElimina
  13. NO m'extranya gens que t'hagis emocionat, es preciós i més quan no es un día especial.
    Un petó fort al Biel,
    Susana

    ResponElimina
  14. Que xulo!! quin detall més bonic. Em passaré pel seu blog!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)