XV Festa del bolet de Seva

15 d’octubre 2012

A les 7 estava d'empeus, nerviosa i il.lusionada a l'hora...
Al cap d'una estona la parada estava així...


Amb l'armari on guardo les teles, i que ja us vaig mig ensenyar l'altre dia. Us asseguro que va crear
molta espectació. Però ja veieu que portava rodes, o sigui que va ser molt fàcil portar-lo fins la parada.
Al cap d'una estona ja la teniem ben plena...


La Sandra em va ajudar durant tot el matí


Anàvem abrigades (molt!), feia fred. Mireu, jo semblo un botifarró!




Em va fer moltissima il.lusió perquè des de Banyoles va venir la Sílvia!!!
Encara no ens coneixiem personalment, i em va agradar moltissim!!!


Des de l'Hospitalet va venir la Júlia,  de El racó de la Júlia, amb ella si que ens coneixiem.
 I un cop més la vaig
reconèixer pel bolso! Al seu costat encara semblo més un botifarró! Jajajajaja!!! 
Súper contenta que vinguéssiu a Seva, un petonàs guapa!!!!


Ja veieu, vaig fer uns devantals per la fira amb els ingredients del pa
" Farina, aigua, llevat, sal...i un pessic d'amor". I amb una butxaca també!
I la Isabel em va preparar unes galetes en forma de bolet, moníssimes! I bonissimes!!!
Van tenir molt èxit també!!!


L'Antònia també em va venir a veure, i em va portar bolets que havia collit el 
seu marit aquell matí. Boníssims Antònia, els estic cuinant per sopar, amb un tros de botifarra!
mmmmm....Gràcies per venir i per aquest detall!!!


Va venir la Susana de Somins des de l'àtic i em va portar aquest clauer tan xulo...
Gràcies Susana, em va fer moltissima il.lusió tornar-te a veure ;) I conèixer la 
teva família! Molts petonets guapa!!!


I la Sílvia de Ma déco maison em va portar manualitats fetes per ella.
Quina imaginació  que arribes a tenir Sílvia i quines manetes!!!!
GRÀCIES PER TOT. Si mireu el seu blog veureu quin 
reportatge més bonic de fotos que va fer. Perquè jo no em vaig poder 
moure de la parada en tot el dia, i no vaig fer ni una foto de la fira!


Aquestes fotos me les ha enviat ella ;)




Tampoc m'oblidaré de la Conxi, una seguidora del blog, que va venir
des de Barcelona per conèixer el poble i la fira de la que tant havia sentit parlar.
Gràcies Conxi!!! Una abraçada!

I la Judit d' Aigua d'espígol també va passar per la parada. La Judit i jo som 
companyes de costura els dilluns al TM. Petonets Judit ;)

I em deixava la Cesca d' Entredosmons!!!! La primera que va aparèixer...
Mil petons Cesca!!!!

Bé, la impressió que em queda és boníssima i molt positiva. L'any que ve 
hi tornarem, segur!!!

Moltes gràcies noies per pensar en mi :)))

Fins molt aviat!




36 comentaris:

  1. ... i no em vas guardar cap bolet? de cap tipus?
    La parada una passada i mira que m'hi he deixat els ulls peró no he vist els esquirols a la parada, on són? Tots els regalets són maquíssims, tot i que el que compta és que se'n recordin d'una, oi?
    Ptns guapa

    ResponElimina
  2. OOOOOHHH Cristina! quina emoció! m'ha agradat molt aquest post! i quanta gent que t'estima! la veritat és que no m'extranya! ets un sol! la parada genial i els davantals també! però em quedo amb la coca de sucre!!!!!!!!!!mmmmm quina bona pinta! un petó guapa i fins ben aviat!

    ResponElimina
  3. mmmmmmm... com m'hagués agradat poder venir i menjar-me un croisant de xocolata, i una encaimada i coca amb xocolata i...... millor que no hagi vingut...hahahah
    un petó
    Marta

    ResponElimina
  4. Quina entrada més maca Cristina!!!! T'asseguro que em vaig quedar amb les ganes de poder anar :s... Quin munt de gent va anar a veure't :)...no m'estranya!!! Enhorabona per la paradeta que vas posar, no li va faltar detall! Quina bona pinta fa tot! A veure si puc apropar-me un dia per comprar l'esmorzar ;).
    Un petó! Fins aviat!!

    ResponElimina
  5. Et tinc de felicitar per las parades la del forn amb el moble de calaixos una passada!!!! I la de Fil i colors una monada, no en vaig poder estar de firar-me. Era la primera vegada que anava a la Fira del Bolet i el ambient que es respirava amb m'agrada molt, espero poder tornar el proper any. Fins aviat i molts petons

    ResponElimina
  6. hola maca
    que dia mes xulo vas passar quantes visites recibistes que il · lusió, quina parada més deliciosa

    ResponElimina
  7. Cristina, realment un dia màgic i ben especial per a tu que ens va agradar compartir de la millor manera possible venint-te a veure i menjant una boníssima coca de sucre i pinyons!!!!! Una forta abraçada i fins ben aviat!!!!!

    ResponElimina
  8. Tot i que hem parlat aquest matí... m'ha agradat veure les fotos i que anés tan bé!!!! fantàstica la parada! i el cartell mmmm....!!!! i els calaixos... mmm...!!! i les galetes!!! mmm... (tot i que siguin de la competència! jijiji) ... els davantals... realment tots els detalls pensats! enhorabona per la feina! petons

    ResponElimina
  9. Quina parada més bonica!!! i quantes visites que vas tenir!! a veure si l'any que ve puc venir jo a conèixer Seva :D

    ResponElimina
  10. Quina bona pinta que tenia tot el menjar de la parada! I quantes visites que vas tenir! Hauran d'ampliar la fira gràcies als teus contactes dels blogs, jeje. M'ha encantat l'eriçó, quina monada!!!

    ResponElimina
  11. Quina parada més maca et va quedar!! m'encanta el toldo!

    Me n'alegro que anés tant be el dia, m'agués agradat venir!

    Una abraçada

    ResponElimina
  12. I a mi em va fer també molta ilu!! De debó!! Coneixer la resta de l'equip de Defilsicolors va ser genial!
    No em vaig poder despedir de les Annes!!
    M'encanta el meu moneder i el pot made in per vosaltres!!
    En el següent post ho publico tot!
    Una abraçada

    ResponElimina
  13. A veure... no sé per on començar perquè m'agrada TOT !! La paradeta fantàstica, el cartell amb el nom del forn m'ha encantat, el moble de calaixos increïble, el davantal una monada de les de veritat ( ves que no me'l copii algún any jejeje )i les coques, els croissants de xocolata, les ensaimades... m'han fet regalimar salivera !! Sort que no vaig venir que sino hagués hagut de tornar a peu per cremar !!I tu estàs la mar de maca a les fotos ; )
    Me n'alegro de que t'ho passéssis tan bé
    1 petó

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats, Cristina, per aquests èxit de fira! Jo també si hagués aparegut per allí m'hauria menjat la parada sencera... quina pinta té tot... mmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!
    El moble de fusta... m'encantaaaaaa!!!! me'l miro i remiro i, ostras, em sembla super bonic!

    ResponElimina
  15. Ostres quina parada més maca que et va quedar!!!! Buuffff, i tot es veu tant bo....
    Quina il.lusió et debia fer que et fessin tantes visites.

    Una abra¢ada.

    Anna

    ResponElimina
  16. Sembla que va ser un dia molt maco! La parada va quedar maquíssima, cada detall és encantador!
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  17. Cristina!!! Quina emocio!!! em sap greu no haver-m'hi passat, però em va ser impossible... ho tenia fatal per venir. Quina ilu rebre tantes visites, oi? Molta gent t'estima !! quina emocio de post, t'ha quedat preciós, entre la teva parada, i les visites i tot plegat... quin dia tant maco per recordar. Ja pots estar-ne suuuper feliç!
    Un petonas maca!!

    ResponElimina
  18. Quina parada vas muntar !!!! Es tot, absolutament deliciós !!!

    Felicitats i molts petonetsss !!

    ResponElimina
  19. Quina parada Cristina! et va quedar genial!la calaixera es espectacular! i al cartell amb el nom, quina feinada!
    Pots estar contenta, no? i quantes visites? Enhorabona!!!!!
    maria

    ResponElimina
  20. Hola Cristina, et va quedar una parada molt xula,aquest any no vaig poder venir però l'any vinent faré el possible. M'ha encantat conèixer-te per les fotos i no ets una botifarreta, estàs molt maca. M'agrada el devantal uha molt bona idea.

    L'armari és un somni per tota quilter.

    Un petonet molt fort.

    Olga

    ResponElimina
  21. Quin reportatge més bonic. Gracies per fer-nos menció a totes les que vam passar per allà. Puc donar fe de que tot està boníssim, de fet ara mateix m'acabo de menjar una magdalena del Forn Can Vila... oi que us faig enveja sana!!!
    També vaig comprar galetes de bolets per als meus fills i nebots i us asseguro que no van durar ni un minut, els hi volia fer una foto i amb el temps de buscar la càmara ja havien volat!!!!!!!!!!!!!
    M'ha agradat tornar-te a veure i també conèixer a De fils i colors.
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  22. Ja es veu com us ho vau passar de bé!!! Tot i el fred, però és el que toca...
    una abraçada,
    Laura-eledela

    ResponElimina
  23. Quina parada més bonica!! I quina pinta més bona té tot... ummmm quina fam.... A veure si l'any pròxim puc anar i ens coneixem.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  24. Quina gana que m'entra només de mirar les fotos. Ummmm quina bona pinta. La parada es veu molt maca, i ja he vist que no hi falten els detalls de patch. Moltes felicitats per l'èxit, me n'alegro molt!! Ahhh i estàs molt i molt guapa.

    ResponElimina
  25. Jo crec que estic més enamorada encara d'aquest armari teu... ÉS PRECIÓS!!!

    Me n'alegro molt que la fira anés tan bé. :) I, malgrat el fred, sembla que us va fer sol, no?

    ResponElimina
  26. M'hagués encantat poder haver anat i gaudir d'aquest plaer pels ulls i la boca, perque la parade té una pintaaaaa!!!!!L'any que vé potser.

    ResponElimina
  27. oSTRES,OSTRES, OSTRES, QUINA GRÀCIA I BON GUST QUE TENS, ET FELICITO I ESPERO POGUER VENIR LA PROPERA FIRA. MOLTES FELICITATS!!!!!!

    ResponElimina
  28. Quin munt de coses bones!!! No vaig poder passar i tot que em sap greu, crec que em vaig estalviar un parell de quilos de més, jeje.
    La parada tota una meravella i es nota que va ser un dia per recordar!
    L'any que ve ho tornarem a intentar! Petons!

    ResponElimina
  29. L'armari on guardes les teles, es on deixeu el pa amb repòs oi ??? :o)
    Crec que tinc que venir a comprar pa :)))

    ResponElimina
  30. Quina parada més bonica, amb aquest armari, el cartell... I quina pinta que té el pa ummmmm, haure de venir un dia a coneixet i comprar pà. El davantal molt cuco. Felicitats i bona setmana

    ResponElimina
  31. Hola cristina
    jo tambe vaig venir pero quin fallo no et vaig saludar, llavors tenies feina
    tot molt xulo FELICITATS
    TAT

    ResponElimina
  32. Veo que fué un éxito y que tuviste mucha compañía!! Esta noceh soñaré con los croissants de chocolate que tenías en la parada.
    bsos

    ResponElimina
  33. Ostres, tot té una pinta estupenda! Segur que va volar ben ràpid. I el moble del pa és una autèntica meravella.

    ResponElimina
  34. Hola Cris,

    Pásate por mi blog, ya que siempre me inspiras y me comentas y me animas a seguir... tengo una cosita para ti... espero que te guste!! :)


    http://inspiraciondehoy.blogspot.com.es

    ResponElimina
  35. Quina parada més maca, segur que us vau divertir molt i l'estona va passar volant.
    Petons!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)