Un conjunt per la Júlia

25 d’octubre 2012

La Júlia va néixer la setmana passada, i algú de confiança em va demanar un conjuntet
per regalar-li. De seguida vam pensar en una bossa, que sempre fan molt servei, i finalment
buscant, buscant, també hi vam afegir uns peücs "minis" i un doudou de cintes.

A la Dolors li ha agradat molt el que he cosit, però sobretot s'ha enamorat dels peüquets...









El patró de les sabatetes el podeu trobar EN AQUEST ENLLAÇ.
La roba de la bossa i el doudou és del TM, però fa molt de temps que la tenia, ara no hi és.
La roba dels mussolets és de I LOVE KUTCHI.
Ja veieu que pel darrere del doudou he utilitzat un retall de roba de cigronet que em 
va sobrar dels buffs, és tan suau i tan calentona!!!

Un petonàs a totes!!!!




23 comentaris:

  1. Nenaaaaaaaaa, no pares!!!! Quina monadaaaa! m'encanta el conjuntet de nadó! preciós!!!! Fa temps que vull provar de fer elsl peücs aquests i encara no n'he fet... algun dia! (em xifla la tela dels mussolets) petons!

    ResponElimina
  2. Ohhhh Cristina una maravella de conjuntàs per la Júlia! Tot super maco! Els peüquets increïbles! Mts ptns

    ResponElimina
  3. T'ha quedat un conjunt molt bonia, segur que a la Júlia li agradarà molt !!
    Petonets !!!!

    ResponElimina
  4. Ai aquesta´Júlia ja comença a anar per la vida amb unes cosetes precioses i exclusives! jaja. Un conjunt preciós i a mi també em criden molt l'atenció els peücs
    Ptns

    ResponElimina
  5. Cristina, que bonic!!! M'encantan el peüquets son molt graciosos. Un conjunt delicios.
    Un petonet maca.

    Olga

    ResponElimina
  6. Que xulo!!! i quins peücs més bonics! Creus que per les nenes més grans també poden anar bé??. Fa dies que tinc pensat fer-me per les meves filles, per estar per casa, i m'anirà molt bé l'enllaç que has passat. M'ho miraré.

    ResponElimina
  7. XULISSSSIIIIIMMMMM !!!! tot, la combinació de les robes, el conjunt, la creació.......,

    ResponElimina
  8. Un conjunto precioso,los colores me encantan.
    Besos

    ResponElimina
  9. Són fantàstics aquests peucs! una monada! un petó gros gros

    ResponElimina
  10. ooooh que patucos mas monos, me encantan que origuinales te felicito
    bessss

    ResponElimina
  11. Es un conjunt preciós, el peücs una monada i el doudou els hi encanta als bebes, el meu net no parar fins desfer les cintes!!! Molte petons

    ResponElimina
  12. Quina xulada, tot el conjunt es d'il.lusió , les robes son molt boniques i divertides. Quina sort la Júlia amb aquets regalets. Els peucs es un regalet molt original. Felicitats fas uns treballs molt bonics

    ResponElimina
  13. Molt xulo Cristina !! i a mi els peücs també m'han agradat la roba dels mussolets és una monada... Sempre quedes com una reina amb aquestes cosetes tan boniques que fas !!
    1 petó

    ResponElimina
  14. Un altre triomf, Cristina! M'encanta el doudou... bé, a la meva filla li encantaria! es passa el dia xupant les etiquietes de tot el que troba! Tot, tot molt bonic... la bossa, els peücs... una monada! Felicitats!

    ResponElimina
  15. Però quina cosa més requetebonica!!!

    ResponElimina
  16. Qué monada!!! qué pena que mis enanos no sean tan pequeños para hacerles esos patucos!!! las telas preciosas como siempre.

    ResponElimina
  17. Neni!! Quina preciositat de conjuntet!!
    Què bé una altra Júlia al món!!
    Moltíssimes gràcies pel tuto del peucs, són una monada.
    Una abraçada bonic

    ResponElimina
  18. ¡Que bonito todo! las telas preciosas y las zapatillas me parecen una moneria.
    bsos

    ResponElimina
  19. Pero que monoooo, lque telas mas bonitas y alegres, me encanta, y los,peucos una monada, la julia estara monisima, saludos.

    ResponElimina
  20. Hola Cristina,

    Fa dies que no sabiu res de nosaltres, es que estem fen obras i casa meva soc la Neus sempla un campament gitan, ja tenia ganes de tornar amb vosaltres, el conjunt es una monada i sabatetes xulisimes.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  21. Quin conjunt més bonic !!!!

    Petonetss !!

    ResponElimina
  22. Ja tenia mono de posts tens! i m'ha encantat! quina cucada de peucs!!! merci per dirnos el tutorial! ho provarem!
    Petons!!
    Per cert, els buffs moníssims també!
    maria

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)