Buff, quin fred!

24 d’octubre 2012

S'acosta el fred, o almenys això toca...
o almenys jo ja en tinc ganes!
I què millor pel fred que un buff del Tela Marinera!!!!
Segur que ja l'haureu vist al blog de la Marta, oi?
Avui us ensenyo els tres que vaig cosir ahir, en un plis!
El que porto jo és el meu, els altres són per regalar ;)














I ja que sóc aquí...avui us ensenyo l'última novetat a casa.
Feia temps que volia posar alguna cosa al capçal del llit, però no trobava res que 
m'agradés. Finalment vaig pensar que un vinil podria quedar bé, amb alguna frase o 
fragment xulo. Buscant, buscant vaig trobar aquesta que em va agradar molt. Però la 
tipografia de la lletra i l'estil no em quedaven bé. Però això m'ho pot 
sol.lucionar l'Òscar, el meu cunyat, que és pintor i que a més també col.loca paper
de paret i vinils. Li vaig encarregar a ell, vaig escollir la lletra, el color i el tamany i 
aqui ho teniu! Oi que és xuloooooooo???



Si voleu veure tot el que fa i desfà l'Òscar, ho podeu veure AQUÍ.
No és perquè siguem família, però és un gran professional, treballa molt bé ;)

O sigui que ja veieu que cofoia que estic amb el meu capçal i el meu buff nou!!!
I a més, avui m'he adonat que el comptador del blog està a punt d'arribar a les 100000 visites, 
i estic emocionada....Mil gràcies a tothom! Estigueu ben atentes!!!!

Fins demà!!!




24 comentaris:

  1. Ohhhhhhh..¡¡ Cristina que guapet el buff, i sembla molt calentet..¡¡si ne es demanar masa perque no em pases el patró per meil ? ...un petó molt gran...et vaig seguint....

    ResponElimina
  2. Hola Cristina! Quina passada els buff eh! el que em vaig triar per mi també és igual que el teu! m'encanta el color blau! enhorabona per les 100.000 visites! t'ho mereixes! això i moltes més!!! pensaré en el teu cunyat quan vulgui fer reformes de pintura, és un artista... heu tingut molt bon gust amb els colors, la tipo, el text... un petó gros gros!

    ResponElimina
  3. Post molt original!!!!!! M'encanta i la frase del capçal del llit es preciosa . JA tens mes de 100000 entrades que ens tens preparat???? Molts petons i no tardis tant a entrar a la xarxa.

    ResponElimina
  4. Ens deixes abandonats... dies sense aparèixer... però quan ho fas!!!!!! m'encanta el post... i el buff clar...(jo el vaig cosir dillunsss...) i carai quin pintor i el que ha tingut la idea... xulíssim!

    ResponElimina
  5. ohhhh que romantic!!!!!!quan amoooooor!!!!
    xulo, xulo
    m'agrada.
    Marta

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats per les 10.000 visites.
    M'encanta el buff es super bonic.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Ohhh! Què macos aquests buffs!! Jo en tinc un encarregat :)).
    I el capçal és molt elegant! Quin gust!! I quines manetes teniu en la família!!
    Enhorabona per les 100.000 visites!!! Més que merescudes! I per moltes més que estan per venir! És un plaer visitar el teu blog! Sempre t'ho dic!
    Petons!

    ResponElimina
  8. Oohh Cristina!! Ta quedat de fabula!! I mil gràcies per aquesta entrada, tu també podries ser una gran professional si et dediquesis de ple, records.

    ResponElimina
  9. Quins buffs mes simpàtics i tenen tota la pinta de que han d'abrigar molt.
    L'habitació molt xula.
    Felicitats a tots !!!

    ResponElimina
  10. Quines frases més maques, molt original! Una abraçada.

    ResponElimina
  11. Genials!!!els bufs!!! i les frases molt emotives!!!!

    ResponElimina
  12. FElicitats per totes aquestes visites, però amb totes les coses maques que ens ensenyas es normal. La pared t'ha quedat divina i mirant aquests buffs ja començo a entrar en calor, son bonics, bonics.

    ResponElimina
  13. Estic enamorada d'aquests buffs! A veure quan els puc fer jo....
    Un capçal preciós!
    Un petonàs

    ResponElimina
  14. No els havia vist, m'agraden molt !!

    El capsal el trobo xulísim, original, especial, únic ... m'encanta !!!

    Un petonet guapi !!!

    ResponElimina
  15. Són xulisim i sembla que han de ser molt calentets. I el capçal preciós. Una abraçada

    ResponElimina
  16. Ostras, Cristina! Quines paraules més boniques...! I els buffs també són molt xulos! Ja passes de les 100.000!!!! Moltiiiiiiiiiiiiiiiíssimes felicitaaaaaaaaaaaaaats!

    ResponElimina
  17. Quina bona tria de capçal a lletres Cristina! Paraules ben sàvies, tendres i amoroses! Així que ben abrigada i feliç que et veig! Bona estrena de buff! Mts ptns!

    ResponElimina
  18. m'encanta com t'ha quedat l'habitació! felicitats al cunyat
    Els buffs preciosos i les teles són una passada
    Resumint una entrada perfecta
    Ptns

    ResponElimina
  19. Espectaculars els pufs!!! Jo l'he començat però encara no el tinc acabat!! I el capçal m'encanta! miraré l'enllaç!

    ResponElimina
  20. Ualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, m'encanten aquests buuuufffsss!!!! preciosos!!!! com m'agraden cristina!!!! i quina xulada lo del capçal del llit! es genial. Felicitats guapa!!! Un peto!

    ResponElimina
  21. M'encanten sobretot el blau que és el meu color!!!!!!!!!!!!
    Felicitats guapa!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  22. Ja superes i de molt les 100.000!!! Enhorabona!!! un post genial! quin capçal més original! un cop més ens demostres que ets tota una artista i molt molt creativa! m'encanta mirar el teu blog! :D

    ResponElimina
  23. Ara si que pot venir el fred, de fet, vosaltres per aquí ja en teniu de fresca ... són molt originals aquests buffs, quan dius que ho fas en un plis plas, em suposa un handicap a mi, jo estaria un mes per fer-ho ;p
    I noia, felicita al teu cunyat que t'ha deixat una paret xulíssima, m'agrada molt la tipografia i el que hi diu !!
    1 petó

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)