Vista d'ocell

12 d’octubre 2012

Heu tingut mai la sort de fer un vol en glòbus?
Us ho recomano, sobretot perquè és una oportunitat de tenir una 
bona vista, una vista d'ocell. Avui us ensenyo uns glòbus que he vist
aquest mati pel cel de Seva...i creieu-me, des de dalt es veien uns 
camps de pa espectaculars...





No obstant no era un bon dia per fer fotos...no hem vist el sol en tot el matí, i 
llavors el vidre reflexa...en fi, com que havia dit que us l'ensenyaria...
Un apunt, com que no trobava cistelletes taaaaan petitones, la Carme ( una apicultora 
de Seva, que a més sap fer cistells!!!! ) me les va fer a mida. Un treball perfecte.

Us agrada? A mi si... ;)

Una abraçada a totes!!! Potser amb alguna ens veiem diumenge!!!




30 comentaris:

  1. Cristina, T'han quedat preciosos!!!Ja tenia ganes de veure'ls acabats i posat al seu lloc!!!

    Fas uns aparadors espectaculars!!!

    Espero que diumenge tingueu una bona fira del bolet i...tot i que convé, esperem que no plogui, que s'esperi a dilluns!!!

    ResponElimina
  2. M'agraden molt les idees que tens per guarnir l'aparador. Aquesta idea dels globus es genial!
    Bona feïna la teva i la de la teva veïna.
    Jo no he viatjat mai en aerostàtic però qui sé que ho ha fet també m'ho ha recomanat.
    Bona fira

    ResponElimina
  3. ja tinc ganes de veure l'aparador!!!!!! Si no hi han problems vindre el diumenge!!!!!

    ResponElimina
  4. Quin aparador més maco! Aquests camps de pa són un meravella! I els globus maquíssim!
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  5. un globus molt macus Cristina i el pa que hi ha a sota sembla bonissssiiiiimmmmm

    roser

    ResponElimina
  6. Un aparador maquísim, és tot un espectacle!!
    Que tingueu molta sort el diumenge a la fira.
    Petons

    ResponElimina
  7. Cristina! es preciós!! quina monada d'aparador!

    jo al·lucino amb la de coses taaaaann maques que fas, i d'on treus tantes idees?!!! i tant temps?!!
    ENHORABONA!!!!

    Que vagi molt i molt be la fira!
    petons!!!

    ResponElimina
  8. Reina ! quina passada d'aparador! m'encanta i els cistellets una meravella i fets a mida aixó és un luxe. M'agrada moltíssim segur que tindràs cua per admirarlo. Sense voler ser impertinent (i segur que ja ho has provat)peró has intentat fer les fotos desde dins la botiga?
    Ptns i bon cap de setmana moooolt llarg per vosaltres

    ResponElimina
  9. oh quina monada! És super original! Un aparador molt xulo!
    Els cistellets a mida són al.lucinants, quines cosetes tant petitetes, jijijiji...
    Els núvols també són molts divertits Cristina.
    Una abraçada guapi

    ResponElimina
  10. Quins Globus mes bonics noia. Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  11. Cristina una pasada..¡¡¡ et queda molt xulo al aparador i els cistells ? mareeee quina cucada...un peto guapa , et vaig seguint

    ResponElimina
  12. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Felicitats a tu i a la Carme també, la cistelleria és un ofici que sempre m'ha fascinat... jo crec que té molt de similar amb el ganxet, però amb diferent material... no hi ha res com tenir amigues tan apanyadetes! (prometo que la setmana vinent començo la teva garlanda!)

    ResponElimina
  13. M'encanta! molt original... t'ha quedat xulíssim! segur que tindrà un èxit..... per cert que vagi molt bé diumenge!

    ResponElimina
  14. Hola! qué pasada de globos, están huecos o rellenos? y qué decir de los cestos! menudo trabajo! felicita a la artista, me encantan los escaparates que haces, se nota que te gusta lo que haces.
    De la agenda de ayer que he visto hoy me encantan las telas, esa de las máquinas de escribir es una pasada he visto trabajos en varios blogs y en todos queda de maravilla.
    Tengo muchas ganas de ver el aparador, ah! ese tipo de muebles ya no quedan muchos!!!
    Besarkada bat! ( un abrazo)
    Edurne

    ResponElimina
  15. T'han quedat molt bonics! I l'aparador espectacular! Moltes felicitats per aquesta creativitat que no s'acaba mai!!

    ResponElimina
  16. Són molt bonics i originals. Que vagi molt bé diumenge

    ResponElimina
  17. Són preciosos aquests globus, m'encanten els teus aparadors saps decorar-los amb molt de gust.

    ResponElimina
  18. que bonic i original aparador m'agrada el globus i amb les seves banderoles de festa.
    a viure el cap de setmana al màxim
    bessss

    ResponElimina
  19. Què original. I els cistellets es veuen tant ben fets. Xulíssim com tot el què fas!!

    ResponElimina
  20. Doncs sí, he volat amb glòbus i és molt emocionant. No vam volar molt alt perquè no feia molt bon temps. Tinc unes ganes de tornar a pujar en un glòbus...

    M'encanta l'aparador. Tens molt bon gust.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  21. M'encanta, millor que mai, et superes dia a dia. En aquests segur que m'hi pujaría perquè als de veritat ni de broma, tinc un vertígen!!!
    Tot a punt per la fira, demà vindrem.
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  22. Ha quedat genial !!! Els globus són molt graciosos i amb les banderoles ja és la bomba !!
    M'encanta la idea de posar un cel amb núvols i globus a l'aparador.Ets una caixa de sorpreses inesgotable.
    Que demà vagi molt bé la fira i penja moltes fotos per veure què has fet amb aquell moble de forner tan i tan bonic !!
    1 petó

    ResponElimina
  23. Quina idea tant xula!!!! M'ecanten aquests globus, i la passejada.... Mmm... em recorda la que vaig fer jo fa uns anys, i és una experiència que val la pena viure-la.
    Una abra¢ada.

    Anna

    ResponElimina
  24. TEns un regal al meu blog!! M'encanta tot el que fas!!FELICITATS

    ResponElimina
  25. Ohhhh és molt màgic, quins globus de tela més especials!!!! Molts petons!!!!

    ResponElimina
  26. Quin aparador més bonic i original !!! M'encanta guapi !!

    Petonetsss !

    ResponElimina
  27. Són uns globus preciosos!! Cada cop m'agraden més les coses que fas!!! M'han semblat un regal magnífic per l'habitació d'un nadó... has tret el patró d'algun lloc? Petons guapa!

    ResponElimina
  28. Uns globus maquíssims! Són un detall diferent i original... Ets una artistasa! Petons

    ResponElimina
  29. Ooooooooooooooooooooooooooooh, però com m'agraden aquests globus!!!!! no n'havia vist mai cap!!! el patró és teu??? és una passada!!! i amb les guirnaldes penjant... una monada de debo!!! Felicitats guapa! Espero que el diumenge us anés moooolt bé! No deixes de sorprendre'm amb la quantitat de coses que fas... flipo... jeje
    (per cert, tinc un vale del meu cumple per fer un vol en globus.... )

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)