IRRESISTIBLE!!!!!!

29 d’octubre 2012

Això és el que pensareu quan veureu la gran novetat d'avui... ...10 del matí, al TELA MARINERA... Una passada, UNA PA-SSA-DA!!! A les 14h havia cosit això...







Doncs si, el que veieu....TELA DE PISSARRA, ni més ni menys!!! Deixeu volar la imaginació i us vindràn mil idees al cap per fer amb aquesta tela. Avui he cosit aquestes pissarres, que et pots endur a qualsevol lloc. Però tinc més tela esperant més idees...

 Gràcies Marta per deixar-me fer-te la Publi ;))))

 Un petonàs! Fins aviat!!!

31 comentaris:

  1. es monissim, de veritat que m'ancanta, i la tela de pissarra quina pasada, una cucada,
    bona setmana!

    ResponElimina
  2. Ostres, Cristina! Quina idea tan original i divertida! i pràctica! oh, m'encanta aquesta pissarra portàtil! moltes felicitats per aquests treballs tan bonics!

    ResponElimina
  3. Una idea genial, m'encanta. Suposo que la roba es del T.M. ??
    Hauré d'anar un dia a Vic per veure totes les novetats.
    Bona setmana !!!!

    ResponElimina
  4. Sííí quina PASSAAAAAAADAAAAAAAAAA quins posts més xulos que has fet darrerament. Com sempre m'agrada tooooooooooot!!!!!

    ResponElimina
  5. Ohhhhhhhh! És genial!!!!! M'agrada moltíssim!! Quin cap teniu! Sou genials! Vaig a preguntar-li a la Marta si li queda ;))!
    Un petó Cris!!

    ResponElimina
  6. Quines idees !!! No et para el cap ni les mans, oi ???
    Xulísimes, m'encanten !!!

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  7. Jo m'he quedat amb la boca oberta, no puc dir res mes que OOOOHHHHHHHHHH!!!!
    idees.......ni una, ets tu la de les idees genials!
    un peto guapa!
    per cert, les sabatetes.... un exit! ja t'ensenyare les que vaig fer aquest capde!Gràcies per donar tantes idees!!!! ;))))

    maria

    ResponElimina
  8. ala Cris..¡¡ cada dia emb sorprens mes..¡¡¡ quines teles mes xules..m'ancanten..¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    un peto guapa.. et vaig seguint.....

    ResponElimina
  9. Quina passada!!!!!! No tinc mes paraules, i espero que demà encara quedi algun tros de roba. Petons

    ResponElimina
  10. Com????? que original, sou un grup molt creatiu.

    un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  11. Tela de pissarra? increible a la vegada que molt ingeniós, m'agrada la idea
    Ptns

    ResponElimina
  12. ¡Qué chulo, Cristina! Me encanta la idea y cómo te han quedado las pizarras portátiles.
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  13. Si, si... una PA-SSA-DA!!! Jo ja tinc la roba de pissarra a punt! Espero la setmana pròxima poder-hi fer quelcom!

    ResponElimina
  14. Uauuuuuuuuuuuuu! Quina maravella de tela per fer creacions mil! Ja ens explicaràs! Mts ptns!

    ResponElimina
  15. Te han quedado chulisimas, que telas tan bonitas.
    bsos

    ResponElimina
  16. Ostres quins passada!! Però això és possible!?!??
    Mare meva! Quantes possibilitats que té aquesta tela!
    Un petonàs guapi

    ResponElimina
  17. Quina passada!!! Ho acabo de veure al blog del Tela Marinera!!!!
    Uuuaaalaaaaa! Em venen mil idees al cap.
    Les pissarres t'han quedat molt xules.
    Anna

    ResponElimina
  18. Ets un crack!!!! quina enveja que ja ho hagis acabat!!!!!

    ResponElimina
  19. Jo ho pot ben dir, quina PASSADA!!! És una tela genial i les pissarres tant quedat molt i molt bé, és una idea fantàstica. Felicitats Cristina pel blog que tens i pels treballs que fas!

    ResponElimina
  20. hola maca em sorpren que sou totas molt activas y yo soc una mica mes paradeta. me agrada molt aquesta tela avera si la tenen a la fira creativa
    bessss

    ResponElimina
  21. Yo la quiero, yo la quiero, yo la quiero!!!!!! Le acabo de pedir a Marta un metro, ideal para hacerle la pizarra a Enya y que se entretenga cuando vayamos a comer por ahí. Me encantan!!!!!!!!
    Un besote guapa!!!!!!

    ResponElimina
  22. Que original Cristina !! no se m'hagués ocorregut pas, no sé d'on treus tantes idees però me n'alegro molt de que les comparteixis jejeje !!!I què ràpida que ets, segur que cuses amb els ulls tancats i xiulant !!
    Ah ! les robes que has fet servir són molt boniques i originals com la idea de fer una pissarra portàtil !!!
    1 petó

    ResponElimina
  23. Ostres quina tela més curiosa, sens dubte ideal pels nens!

    ResponElimina
  24. Noia ! com ho podria dir: M'ENCANTEN!!!!!!!!!!!!
    Quina traça !!!!

    Auxili

    ResponElimina
  25. Oooooooooooooooooh, genial!!! Fa temps que ho havia vist lo de la tela de pissarra i no n'havia trobat enlloc, només a l'estranger per internet. T'han quedat xulissimes!!! muaaaaa!

    ResponElimina
  26. Hola,

    Una passada aquesta roba de pissarra y es tingut una idea genial pels nens.
    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  27. WAAAAAALAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Quina passada!!!!! És genial!!! Ostres, n'hauré de comprar per a fer-li pissarres així a la Lua!

    ResponElimina
  28. Idò, això, una passada! De fet em va faltar temps per afegir aquesta tela a una comanda que ja ahvia fet a TM. Gràcies per l'inspiració!!!

    ResponElimina
  29. Absolutament irresistible!!!!!
    N'haig de fer una!!!!
    Ptns,
    S.

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)