Capseta amb sorpresa

29 d’abril 2013

L'únic cantó positiu del mal temps i de la pluja trobo que és que t'entren unes ganes boges
de cosir, de fer ganxet o de fer el que sigui! O almenys a mi em passa...
Quin cap de setmana tan productiu oi? Jejeje!!!

Avui us ensenyo un post pendent...dissabte volia fet un detallet a la Muntsa
pel seu sant. Em venia de gust fer-li un amigurumi que sabia que li agradava, 
i després se'm va acudir de fer-li una capseta d'aquelles que ens va ensenyar a 
fer la Mariona durant el taller d'scrap. L'amigurumi hi cabia que ni pintat.


L'obrim? 





I quan ja havia fet el ratolinet, li vaig ensenyar a la Lua i ella em va
animar a fer un trosset de formatge ;)
Vaig fer el que vaig poder guapa, jejeje!!!


El que us puc dir és que a la Muntsa li va fer molta il.lusió ^^

Petonets i fins aviat!!!

25 comentaris:

  1. Déu meu!!! quina passada, Cris!!!!! m'encanta!!!! quina sort la Montse! Aquest és l'únic ratolinet que no em faria fàstig!!!!!
    Ja et dic que si tu fas la catifa et quedarà millor que no pas a mi, en saps moooooooolt més tu que no pas jo de fer ganxet! saps fer de tot! de tooooooooooooooooooooot!!!!!
    ja tinc ganes de la meva part d'intercanvi, això de no saber què em faràs em té emocionadíssima! com cundeixen els caps de setmana de pluja, eeehhh?????
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. És una cucada aquest ratonlinet!!! t'ha quedat super! les fotos que em vas enviar es veia mono, però ara es veu precios! m'encanta!!! I a més així amb el formatget tindrà la panxa tipa...jajajajjaaj!!! Capsa, ratolinet i formatget, un 10! De debó!!!
    petoneeeets!!!
    (m'encanten les fotos, eh??)

    ResponElimina
  3. Ostras!! que xulo!!! Com t'ho "curres!" jejeje, compte que això de l'scrap enganxa també!

    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Ondia Cris!!!!!! Quina monada de ratoli i amb en el seu trosset de formatge i tot dintre d'una meravellosa capseta . La Muntsa debia estar encantada amb el regal. Molts petons.!!!!!!! :))))

    ResponElimina
  5. Quin regal tan preciós!! M'encanta el ratolinet!
    Petons

    ResponElimina
  6. Si em la foto que vaig veure ja era xulo ara m'he quedat amb la boca oberta!!! et va quedar genial... la caixa, les combinacions, els detalls i el ratolí... quina delícia i jo el formatge el veig perfecte!!!! N'estic convençuda que no només li va agradar... ;) petons

    ResponElimina
  7. Aquest ratolinet és una monada! Super dolcet!!! El detallet del formatge és genial!!
    Ostres jo tinc ganes de tornar a fer una capseta, no se pas si em sortiria de memoria, menymal de la xuleta!
    Guapi la Muntsa i tu feu un tandem genial! Quina sort teniu de ser tant bones amigues.
    Un petonàs

    ResponElimina
  8. Una cucada I l'ho contenta que a Estar la Muntsa ja tinc ganes de veure la teva productivitat. Petons.

    ResponElimina
  9. Quin detallet més cuco!! Tu ets productiva sempre, no et cal que plogui, jiji!

    ResponElimina
  10. M'encanta, la caixa és una monada i el ratolinet o cal dir-ho, fantàstic el troçet del formatge. Un regal preciós. Bona setmana, petons.

    ResponElimina
  11. Aishhhhh quin detall més i més bonic ! El ratolinet i et formatget són una autèntica virgueria i la capseta és que ja em va enamorar la primera que vas fer, les trobo xulíssimes !! I el que dius del temps, a mi em passa el mateix, fred i pluja ja són sinònims de ganes de cosir i fer cosetes boniques "!!
    1 petó i bona setmana !

    ResponElimina
  12. Oooohhhhhh!!!!
    Quina monada!!! Es l'únic ratolinet que me'l menjaria a petons!!!
    Quin detallás!!!!
    Susana

    ResponElimina
  13. Quin regal mes bonic, la capsa es monissima i perfecte pel ratoli tant dolcet amb el seu formatge. Una abraçada

    ResponElimina
  14. Cristina,

    Aquesta caixa t'ha quedat genial i el ratolí de dins m'encanta! Felicitats a la Muntsa!

    Montse

    ResponElimina
  15. Mira que jo i els ratolins no ens portem massa bé... però aquest és una monadaaa!!!! ^^

    Un petonet.

    ResponElimina
  16. se te da bien todo eh!!!
    es que si haces las cosas con cariño seguro que a todo el mundo le encanta
    besss

    ResponElimina
  17. Cristina quina monada de ratolí el trobem monissim amb el trosset de formatge i que be que et queden les capses un regal molt maco per la Muntsa.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  18. OOohh!!! Que rebonic!!! M'encanta com t'ha quedat la capseta i el ratolinet! ;) Artista! Estic contenta que facis la capseta, jejejejeje.
    Petonets!!

    ResponElimina
  19. Que bonic!! el ratolinet fa una cara de simpàtic i entremaliat. El formatge genial.I la caixeta remata tot el conjunt. Un regal de luxe!!
    Petons

    ResponElimina
  20. Rediela!!!!!!!!! que bonic!
    I ara que hi dius, el meu Sant és al desembre i el meu cumple (encara que ja fa anys que intento no recordar-ho) al juliol. Així com el que no vol la cosa, eh!
    Ptns Guapi

    ResponElimina
  21. Un 10 per tot el conjunt!! La capsa és espectacular! No t'has plantejat que tens un "do" per aquestes coses!! Tot se't dona super bé!!! I el ratolí és moníssim! Tinc ganes de provar algun altra amigurumi, sols he fet cors i boles... i aquest sembla relativament fàcil de fer! T'ha quedat genial!!

    ResponElimina
  22. Un regal moníssim, segur que a la Muntsa li va agradar molt.
    Petons !!!

    ResponElimina
  23. i el content que està en bartelomiu a casa meva....l'única cosa és que l'haig de tenir a resguard de les gates...A elles també els encanta.

    ResponElimina
  24. Cristina, que mono que t'ha quedat. El ratolí es una passada.

    Un petonet guapa.

    Olga

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)