Oh la la...my world!!!

24 d’abril 2013

Últimament m'he embrancat en molts projectes, i mica en mica
tots es van tancant. Aquesta setmana he acabat de cosir el meu
intercanvi amb la Susana. Ella ja fa molts dies que me'l va enviar, i 
jo no he tingut temps de fer-ho abans. Diriem que no tinc temps
de fer tot el que voldira, tot i que faig moltes coses, ja ho sé :)

La setmana passada dos paquets més...de dues persones fantàstiques.
La Cristina és l'ànima de MY WORLD OF WOOL, i la Rosa de
OH LA LA MA VIE EN ROSE. Si encara no coneixeu el que fan,
us aconsello que ho feu.

Noies, estic encantadissima d'haver-vos conegut "virtualment"
parlant, jejeje! En persona, no tinc el gust :)
I dir-vos també que quan aconsegueixi tancar els nostres intercanvis,
(us prometo que serà aviat!), no deixaré d'escriure'us de tant en
tant, perquè us trobaria a faltar.

Estic molt contenta de tenir una part vostra amb mi.
Perquè sempre que em posi aquest preciosíssim coll,
pensaré en tu Cris.


I perquè sempre que obri el meu nou súper preciós estoig, i escrigui en la meva 
nova  súper preciosa llibreta, pensaré en tu Rosa.


Estic tan contenta!!! Ni us ho imagineu...
Gràcies de tot cor a totes dues, GRÀCIES.
Ja us aviso que els meus intercanvis SEMPRE porten sorpresa 
incorporada ;)
Un petonàs guapes!!!

Fins aviat!

19 comentaris:

  1. Ooooooooooooooooooooole!!! quins super intercanvis!! m'encanten els dos!!! que guai, així dóna gust!! tinc ganes de veure què els hi has fet tu!!!! vinga vinga, ensenya'ns-ho ja! (aquí, posant presió...jejeje) :)
    Muaaaaaaacks!

    ResponElimina
  2. Són una passada tots dos! M'encanten doncs jo ja tinc ganes de veure el teu intercanvi!,

    ResponElimina
  3. Ohhhh Cris!!!! M'agrada molt els inercanvis!!! El coll es una passada de maco i la llibreta i el estoig maquíssim, i j no em queden mes paraules nena. Genial!!! Ja tinc ganes de veura lo que estas fem. Petó.:))

    ResponElimina
  4. Qué colores tan alegres!!! todo es precioso!!!

    ResponElimina
  5. Guauuu !!!! que maco tot, quin coll tan espectacular, molt hippie, m'encanta. Petons.

    ResponElimina
  6. Quins colors més macos que tenen!! Jo també estic intrigada, a veure què serà el que has fet tu!

    ResponElimina
  7. Ostres quines coses més xules i acolorides! m'encanten. Ja pots treballar de valent per fer els intercanvis jaja
    Ptns

    ResponElimina
  8. Cristina, quins regals que has rebut més bonics i amb uns colors molt vius. Petons

    ResponElimina
  9. Quins regals més macos que has rebut. Això es la mostra de la gran amistat que hi ha entre vosaltres.

    Petonets

    ResponElimina
  10. Ooooh quin passada de regalets d'intercanvi!!! És molt divertit oi?!?!
    Nobt'oblidis del meu eeeh jijijijiji
    Quina presió eeh!! Es que et fiques en uns embolics jijijjiii
    És brona cuca!
    Un petonet

    ResponElimina
  11. Cristinaaaaa!!!!!! Quina ilu!!!! QUINA ILUUUUU!!!!!! I a sobre comparteixo aquesta entrada amb la Rosa!!!! No em podies fer més feliç!!! quin privilegi tan gran!!! M'encanta TOOOOOT el que fa i escriu la Rosa i m'encanta tot el que fas i escrius tu!!! Estic tan i taaaan contenta!!! Gràaaacies!!! GRÀ-CI-ES!!!!
    Oooohhh, Rosaaa!!!! M'encanta la super llibreta de la Cris!!!! I l'estoig també! Però ja saps que jo estic boja per aquestes fundes tan xules que fas tu!!!! Quina passada! Quin conjunt taaan rebonic!!!! Ets una gran artista, Rosa! I també personalitzat, amb el nom del blog! GENIAL!!!!
    Estic super contenta d'haver-hos conegut "virtualment" a totes dues, sou increíbles! I estic convençuda que si haguèssim coincidit en espai i temps, a l'insti, a la uni, al treball o bé on fos, ens hauríem fet super amigues i ens hauríem entès super bé, no en tinc cap mena de dubte!
    De moment em conformo en tenir contacte per aquí a la xarxa, sempre em fa molta ilu quan m'escriviu! Però... mai se sap! Potser un dia la vida farà que ens poguem conèixer i compartir una llarga estona, plena de rialles, paraules i pensaments creatius!
    Mil gràcies a totes dues, Rosa, Cris... nomès puc estar agraïda...
    Gràcies... gràcies... gràcies...
    I no tinguis pressa, Cris, que deus tenir tu una feinada amb tants "lios" com estàs ficada que ni m'ho vull imaginar! Sort que tot això ho fem amb al·legria, veritat?
    Un super muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak per totes dues!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!

    ResponElimina
  12. Moltes felicitats per aquests regals. son realment molt bonics. Un petó!!

    ResponElimina
  13. Ohhh m'encanta tot el que t'han fet!!! Maquíssim!!! El collés una delícia, i l'estoig i la llibreta..gebials! Quines artistes esteu fetes! Això dels intercanvis és una passada!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  14. Ara acabo d'entendre perquè tinc tantes visites al meu blog avui hahahahaha, no és el normal !! Moltíssimes gràcies pel post tan bonic que ens has dedicat, m'han encantat els collages que has fet amb les fotos del regal de la Cristina i el que t'he enviat jo.
    Ha sigut una experiència molt bonica i encara molt més gratificant.
    No tinguis pressió ni pressa per enviar el teu ... així serà més inesperat !!
    1 petó + 1 plaer trobar-te virtualment !!

    ResponElimina
  15. Quina xulada de regals!!!, mare meva!!!.
    A mi tambe em pasa, que em falta temps per fer tot el que vull fer ;)

    ResponElimina
  16. ¡qué cosas más bonitas! felicitats! Giovi

    ResponElimina
  17. Så lekkert, og med slike hærlige farger.
    :) Susanne

    ResponElimina
  18. Hola,

    Uns regals molt xulos, Que be fer amigues a la xarxa. Segur que els hi faras alguna cosa maravellosa.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)