Wine bag

08 d’abril 2013

Ahir vam anar conviats a dinar a casa d'uns amics, i vaig 
pensar que estaria bé portar alguna coseta.
De seguida em va venir al cap la bossa que 
havia fet la LUA per una ampolla de vi, i em 
va semblar recordar que havia enllaçat un TUTORIAL
I així ho vaig fer! 

I aquí la teniu, es fa bastant ràpid i us asseguro
que crea un efecte espectacular.





La tela de lletres petites feia mooooolt de temps que la tenia, em sap greu
però no recordo on la vaig comprar...
Les lletres de WINE són d'una tela que vaig comprar dimarts
al Tela Marinera, espectacular...I la idea de retallar 
les lletres me la va donar la Marta ;)
Penseu quantes coses us venen al cap per fer 
amb aquestes lletres!!!

Després vaig cosir BAG amb la pota d'encoixinat lliure.







I acompanyada d'un magnífic vi del
nostre Empordà ;)



No em direu que no és una bonissima manera de regalar una
ampolla de vi... a mi M'ENCANTA.

Us aviso que la setmana passada va ser molt i molt productiva.
Aquesta setmana toca ensenyar ;)

Mil gràcies per animar-me cada dia a cosir més i més!


30 comentaris:

  1. És increible el que arribes a fer, és una bossa preciosa =)

    Fa poc vaig descobrir el teu blog i simplement m'encanta! m'has animat a reobrir el meu i tot!!

    http://themslittleblog.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Ohhhhhhhhh! Quina tela es xulíssima!!!!!! Quin regal una maravella!!!. Petons:)))

    ResponElimina
  3. Cristina, un deltall maquisim i les robes xulisimes !

    ets especial !

    ResponElimina
  4. wala!!!

    Molt xulo!!!! m'agrada molt la idea!!! les teles fantàstiques i les lletres encara millor!!!

    Cesca

    ResponElimina
  5. Xulissimaaaaaaaaaaaaa!!! t'ha quedat genial nena!! i posar-hi el wine bag, moooolt bona idea!!! Oi que vas quedar com una reina amb aquest regal?? :)
    Petons guapa!!!

    ResponElimina
  6. I tant que és una bona idea i un regal molt xulooooooooo!!!!!!!
    M'encanta!!!!!!!!
    Segueix així preciosa.
    Ptns.

    ResponElimina
  7. Oooohhhh, Cris! Que diví que t'ha quedat!
    És que cada cosa que fas té un toc tan especial!
    M'ENCANTA!
    Un petó guapa.

    ResponElimina
  8. Com m'agrada aquesta funda, Cris! I quin detall tan bonic
    pels amics, debien d'estar molt contents!
    Les lletres retallades són una idea genial, genial!
    Una abraçadota! I m'alegro que t'agi agradat el coll/bufanda/estola!
    Si rebo les etiquetes aquesta setmana t'ho envio la propera. Tot
    i que no crec que ho puguis lluïr gaire aquest any...
    Muuuuuuuakkk!!!!

    ResponElimina
  9. Ostres! Molt original. M'apunto la idea!

    ResponElimina
  10. que xulo!!! és molt bona idea de regalar!!!! i la combinació de les teles i les lletres de wine bag, perfecte!!! jo la pota d'encoixinar lliure la tinc alla abandonada......ho vaig provar un dia i va sortir un xurro.....a veure si la torno a agafar!

    quines ganes de veure que més has cosit!

    ciaooo

    maria

    ResponElimina
  11. Quina xulada!! M'agrada molt i molt i això que jo no prenc vi, jiji.

    ResponElimina
  12. Una idea molt xula !!! Me l'apunto.
    Gràcies per compartir els teus treballs, sempre en pots treure coses bones.
    Petons !!

    ResponElimina
  13. Molt bona idea Cris ... i amb aquestes teles t'ha quedat genial! Esperaré impacient per veure què ens ensenyes aquesta setmana???

    Montse

    ResponElimina
  14. Una idea genial !!!, queda molt maco portar la ampolla d'aquesta manera. Y la tela també és molt maca. Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Reinaaaaaaaaaaaa!
    Quan vulguis et convido a dinar! jaja T'ha quedat preciosa segur que et reconvidaran ben aviat, m'encanta la gent agraïda i si a sobre de ser agraïts són uns artistes doncs.... quan dius que vens a dinar?
    Ptns

    ResponElimina
  16. Em sembla que et convidarà molta gent a partir d'ara hahahaha...
    És una boníssima manera de portar una ampolla de vi, quedes divinament !!
    1 petó

    ResponElimina
  17. Brutal, m'encanta moooooooooolt!!!!
    La provaré segur!!! Gràcies,S

    ResponElimina
  18. Nenaaa!! És espectacular!!! Quina passada!! M'encanta la forma, les teles, l'originalitat de les lletres aplicades!!!! T'has ben lluit bonica meva!! Amb el teu permís em guardo el tutorial!!petonets gegants... Ja queda menys!!

    ResponElimina
  19. Una idea genial i original, t'ha quedat preciosa, estic segura que ara encara et convidaran en mes cases he, he, he. Una abraçada

    ResponElimina
  20. oi que és fàcil de fer i quedes com un senyor???? un gran detall!!!! t'ha quedat genial!!!! petons ;)

    ResponElimina
  21. madre mia que bien quedas con un regalo asi, gracias por la idea
    besss

    ResponElimina
  22. Nena m'encanta tot m'apunto la idea!, ;) petonets.

    ResponElimina
  23. Hola Cristina,

    Es perfecta la bossa però el que mes ens agrada son las robes son precioses, deuries quedar como una reina.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  24. Espectacular!!! Quina passada de bossa!!! I un fantàstic regal!

    ResponElimina
  25. Tan sols et puc dir que és perfecta, no li falt cap detall ni un. M'ENCANTA

    ResponElimina
  26. Hola Cristina, quin detall tan apropiat per a regalar. segur que vas quedar com una senyora. Bé rectifico, tu ests i seras sempre una senyora. Un petonàs!!

    ResponElimina
  27. M'encanta!!!! I trobo que és un detall molt encertat per regalar! M'ho apunto a la llista ;). Les robes q has triat són xulíssimes i les lletres li donen un toc ben original! Petonets!!

    ResponElimina
  28. Quina manera més maca de portar una ampolla de ví quan vas convidat. Molt bona idea, un regal personalitzat i únic. Que detallista ets sempre!!
    Petons

    ResponElimina
  29. És una idea genial per regalar. Gràcies per l'enllaç del tuto.

    La tela de lletres ès molt xula.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  30. Qué regalo más original!!!! Metes un Don Simón y aún así quedas como una reina!!!
    Besos

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)