Sentiments a flor de pell...LES NENES

17 d’abril 2013

I acabo aquesta tanda de regals amb les meves nenes...
La Muntsa, l'Anna, la Maria i l'Anna.
Elles i jo formem Defilsicolors, des de fa una mica més 
d'un any. Un projecte que creix cada dia més i que fa que 
cada dia ens unim més i més. Gràcies per tot reines...per fer que 
cada divendres sigui especial, divertit, únic!
Sou ÚNIQUES, us estimo molt.

I encara que no sou gaire bones dissimulant, 
sempre em sorpreneu, jejeje!





Això si, us he de renyar aquest any...perquè no em vau fer corona!!!

Un petó molt gran...espero que aquesta serie d'entrades us hagin agradat
i us hagin fet "escoltar" els sentiments de l'amistat.



15 comentaris:

  1. Ostres! quin aniversari. Saps alló que diuen: Que es recull el que s'ha sembrat. Doncs, fes teva la dita. Si no fossis com ets no hauries tingut, no només els regals sinó a totes nosaltres. `Mai t'agrairé prou que pensessis en mi per formar part de "defilsicolors". Gràcies i ens veiem aviat...divendres per continuar cosint sense parar....un petonàs.

    ResponElimina
  2. Ohhh Cristina quin aniversari més xulo, no?????? Per Molts ANys de part meva també.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Carai les teves nenes quins regals més xulos!!!! M'encanta tot!! Però la mussoleta m'ha robat el cor, jijijijij!!1
    Mua

    ResponElimina
  4. Que macos tots els regals que t'han fet, així jo cumpliria més de cent. Felicitas Cristina, ah i dir-te que m'encanta el disseny de la capçelera.

    Petonets

    ResponElimina
  5. Felicitats Cristina!! Quina passada tots els regals!!
    A mi, com a la Júlia, m'encanta la mussoleta! Al Defilsicolors li teniu una parella que em té ben enamorada!!

    ResponElimina
  6. Ooooohh, Cristina quins super regals!!!! M'agraden toooooootsssssss!!!!
    Els regals de les nenes de DEFILSICOLORS, una passada!!, el bolso, el mussolet i el penjoll!!!
    El bolso de la JÚLIA, una preciositat!
    La tovallola de la MARTA, genial!
    El kit d'Srap de la MONTSE...ummmm.......m'encanta, sort que el tinc igual, jiji
    Els segells i botons de l'ANTÒNIA, una monada!
    El mocador de l'HELENA, sublim!
    Les sabatetes de la CRIS, very pretty!
    Que dir de totes vosaltres, sou fantàstiques!!!
    Petons grans grans!!
    ^_^

    ResponElimina
  7. Uns regals molt i molt bonics.
    Felicitats per unes amigues tant i tant bones amigues.

    ResponElimina
  8. T'ho mereixes segur, Cris!
    M'alegro que tanta gent encantadora hagi pensat en tu!
    Tots els regals són una passada de rebonics, moooooooolt!
    Muuuuuuuuuuuak!

    ResponElimina
  9. Ualaaaaaaaaaaaa!!!! Quin regitzell d'entrades!!! I és que.... ja saps que t'ho ben mereixes, oi? M'encanta tot!! I què dir... tens tota la raó del món.... ens vam deixar la corona.... catxum dena!!! :)) TSTMEM!!!

    ResponElimina
  10. Cristina t'ho mereixes. Això sí que és un aniversari regalat!!!!
    Una abraçada!

    Anna

    ResponElimina
  11. Hola Critina,

    Les amigues es una de les coses mes importants que tenim. Disfrutalas!!!! els regals maquissims i com sempre originals.

    Un peto

    ResponElimina
  12. Cristina! Moltes felicitats!!!!!! Per l'aniversari, per aquest regals tan fantastics que has tingut, i sobretot per aquestes amigues blogeres i costureres tan maques i detallistes que tens!!!
    Enhorabona!
    Maria- ninoutet

    ResponElimina
  13. Quines amigues més maques que tens!! Em fas una enveja...Tots els regals son fantàstics, es veu que et coneixen bé.

    Encara que sigui amb retràs, MOLTES FELICITATS!!!!! UN PETONÀS.

    ResponElimina
  14. Quina sort tenir aquestes amigues tan fantàstiques i estupendes, jo crec que la corona els hi pots perdonar fins l'any que vé oi? La resta de regals són un amor !!!
    1 petó

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)