Quinze anys junts

20 d’abril 2013

Avui fa 11 anys que en Carles i jo ens vam casar. 11 ja!!!!
I direu...i doncs perquè diu 15 aquesta? Doncs fàcil...perquè vam sortir
junts durant 4 anys ;)

I us ensenyaré el regal que rebrà en Carles avui. És molt especial, molt.
Perquè és el meu primer treball de scrap, i estic molt contenta!!!

Primer us ho ensenyo  i  quan tingueu la boca ben oberta, us 
explico la història, ok? jajajaja!!! És broma ;)























Què us ha semblat per ser el primer? ;)
Ara us explico...
Just fa una setmana vam fer una trobada de "Boges"...aquest cop la va preparar la 
Montse, i ens va sorprendre amb un taller d'scrap, ni més ni menys que amb 
la Mariona de Diari de colors. Vam anar fins a Ripollet, i vam estar 4 hores
endinsant-nos en el món de l'scrap. Va ser fantàstic noies, genial!
Conèixer la Mariona em va fer moltissima il.lusió i aprendre'n totes juntes,
espectacular... Montse, una idea genial ;)

Gràcies Mariona per ensenyar-nos tantes coses...
Us presento doncs, el making off del projecte: un mini-àlbum



La Marta, fent de les seves ;)


Vam al.lucinar aprenent a fer la capseta



Les galetes que heu vist abans ens les va regalar l'Helena, i fan conjunt
amb la capseta!


Mireu l'Antònia, amb el braç trencat i com si res!


La Júlia no va dir ni piu!





Concentració i serietat a tope!



Hora d'esmorzar!



Per votació popular, aquesta és la foto guanyadora ;)
















Un dia PERFECTE!!!!!!

G R À C I E S





35 comentaris:

  1. Wow! És el teu primer treball?? Doncs t'ha quedat xulíssim! Jo també m'he aficionat a això de l'scrap i la veritat és que em té enganxadíssima... Segueix així, inspirant-nos, o almenys jo et tinc de referència en moltes coses!!

    Salutacions,

    ResponElimina
  2. vaya grupo mas chulo que teneis, asi quien no tiene ganas de hacer cosas nuevas.
    te quedo genial el regalo sorprendente, precioso y romantico a la vez.
    genial bessss

    ResponElimina
  3. woh Cristina !! Per ser el primer...no ho sembla pas :D que sigueu molt feliços !!!

    Petons :D

    ResponElimina
  4. t'ha quedat preciós!! m'encanta!! la veritat que aquests regals, són els que realment arriben al cor! Per molts anys més JUNTS!
    BSOS!

    ResponElimina
  5. Felicitaaaats, Cris! Molt original! M'encata la capseta i les galees tenen una pintaaaaa.... !
    No cal dir qje us hovau passar molt i molt be! Com dius tu, el que s'ha aconseguit amb els blocs no té preu!
    Muuuuuuuak!

    ResponElimina
  6. Oooohh, Cris! Que bonic que t'ha quedat, preciós preciós!!!
    Moltes felicitats per aquest gran dia!
    El post molt xulo!!! Que bé que ens ho vam passar!
    Un petó ben gran!
    ^_^

    ResponElimina
  7. Ualllaaaaaaaa Cris!!!! t'ha quedat genial!!!! m'encantaaaaaaaa.... no és d'estranyar que en Carles s'hagi emocionat... fins i tot ho he fet jo!!!! Va ser un dia perfecte també per a mi... de poder estar totes juntes i esperant la pròxima trobada!!!! Petons i felicitats als 2

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats a tots dos per aquests 15 anys de felicitat !!!!
    Petons.

    ResponElimina
  9. Felicitats !!, i també felicitats per aquest treball tan "xulu" de scrap. És un regal molt bonic. Petons.
    P.D: Esteu totes molt guapes !!!!.

    ResponElimina
  10. Muchas felicidades! el "mini" scrap precioso, el scrap tiene una pega, es ADICTIVO!!!!!! como el patch, lo digo por experiencia, a veces quiero coser y hacer scrap pero no me puedo dividir... es una gozada, espero seguir viendo muchos albunes

    ResponElimina
  11. Ohhh molt i molt xulo, tot. Felicitats als dos esteu fets l'una per l'altre. Ara quan he vist el post i he pensat upps no m'he enrecordat de felicitar-vos. Moltes felicitats. Petons

    ResponElimina
  12. Moltíssimes felicitats i que siguin moooooolts més!!
    Uff nena, no pares de veritat! Fas absolutament de tot, tu també ets tasta olletes, eh?

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats!!!!!!!, per les dues coses. Primer, per els 15 anys (cosa dificil avui dia)i segon es que verdaderament ets un tot terreny amb les manualitats.

    ResponElimina
  14. una passada Cristina , t'ha quedat genial
    ahhhh i a partir d'ara ja et veig enganxada tambe a l'scrap

    roser

    ResponElimina
  15. Per molts anys Cris i Carles!! Quina emoció i quin regalàs. Estic molt contenta d'haver fet aquest taller guapi, ha estat mot xulo i tot i que no vaig dir ni piu en 3 hores perquè estava moooolt concentrada, afortunadament la úlltima hora com ja veia que ja em sortia vaig començar a xerrar eeh jajajjajaa!!!
    Ets la canya bonica!
    Petonets grans grans

    ResponElimina
  16. Per molts anys. Un regal molt original i molt xulo. El món de l'scrap és genial i molt innovador!!!

    ResponElimina
  17. Maquíssim, Cris!!!!!! No li falta detall :)! Com ens va agradar això de l'scrap oi??!! Perill ;). El post t'ha quedat genial...artista!! Jeje, la foto de la pillada amb els paperets arrugats és molt bona! Sou la bomba!
    Felicitats a tots dos! Per mooooolts anys més compartint camí!
    Un petonàs

    ResponElimina
  18. Gennial Cristina!!!!! Quin regal mé..... no tinc paraules!!! No es de estranyar que en Carles es quedes mut!!!!!! Ara sí ens ho van pasar molt i molts be, aixó del sacrap tambe enganxa. Ja en tinc ganes de fer un altre taller amb la Mariona, es una crack. Molts petons.:)))))

    ResponElimina
  19. Cris ! quin post més bonic, emotiu, romàntic, creatiu, dolç ... moltíssimes felicitats per tots aquests anys junts i els molts més que en vindran !!
    El regalet ... UNA PASSADA !! jo també vull aprendre a fer aquestes cosetes que vau fer ... és una monada tant la capseta com el mini-àlbum!!
    1 petó molt gran

    ResponElimina
  20. Felicitats!! Per la sort que tens en l'amor i per el regal que has fet, que és preciós!!

    ResponElimina
  21. Enhorabona. Avui en dia costa trobar parelles que portin 15 anys compartint bons i mals moments! Felicitats també pel magnífic treball d'scrap!

    ResponElimina
  22. Genial!!!
    M'ha fet somriure un munt veure les fotos i tornar a recordar la bona estona que vam passar juntes!!
    Mil gràcies a vosaltres!!
    Em va encantar conèixer-vos i... hem de repetir!!!
    Petonassos!!

    ResponElimina
  23. Que bonic! quin detall tan maco........i jo al·lucino....primer treball d'escrap????? es perfecte!!!
    Moltes felicitats!
    I que guai el taller, segur qeu va ser genial!
    maria

    ResponElimina
  24. Ostres Cristina,

    M'has emocionat...ufffffffffff

    Anna

    ResponElimina
  25. Maco,maco macooooo ! ... FELICITATS per aquesta creativitat tant dolça i per anar tant ben acompanyada per la vida..

    Per molts anys !

    Una abraçada ,

    MC

    ResponElimina
  26. Hola Cristina,

    Una entrada maravellosa i moltes FELICITATS per aquest anys junts.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  27. Mare de deu senyor! no tinc paraules! M'has ben emocionat nena!!! quin regal taaant i tant maco, i quants de sentiments i emocions!!!! M'encanta com et va quedar, és preciòs!
    Per molts anys per tots aquests anys amb en carles i per molts més! Un petonas guapa!!!

    ResponElimina
  28. OOOOHH!! Aquí no pareu de cosir... ni de fer coses maques!!
    Felicitats!!

    ResponElimina
  29. Cristina aquest és un regal d'aquells que arriben al cor. Felicitats pels 15 anys i per tota la creativitat que desprens. Una coseta en una pàgina et falta una "T", a la que hi diu aviat TOTS 4 junts.
    Petonets.

    ResponElimina
  30. WoW!! Ha quedat superbé!! Moltes gràcies per seguir-me al blog =)

    ResponElimina
  31. Moltes felicitats Cristina, és xulissim!! ah, per cert, m'agrada molt el canvi d'imatge del blog.
    Una abraçada

    ResponElimina
  32. M'encanta, m'encanta i m'encanta!!!!!! M'he emocionat i molt, sniffff!!!!!
    En Carles al.lucinarà!!!!!!

    ResponElimina
  33. Me he emocionado yo también viendo este precioso trabajo. Muy bonito. Para mi ha sido muy inspirador... ya le estoy dando vueltas a mi cabeza con una idea que me viene rondando... Gracias por compartir.
    Un saludo.

    ResponElimina
  34. Hola Cristina, aquesta entrada encara no l'havia vist, ohhhhhhhhhhhh, a mi també m'has fet emocionar...trobo que és un regal molt autèntic, preciós!!!
    Està fet amb molt bon gust i amb molt de sentiment...aiiiiiii Cristina, ets la reina!!!
    Un petó immens per tots!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)