Marisol Bag

12 d’abril 2013

Amb aquest post acabo la setmana, intentant transmetre tota la meva 
energia positiva a l' ANNA M. Tota, tota, tota la que em queda és per 
tu Anna. Més tota la que puguis agafar de les fotos ;)

I de pas, us ensenyo un bolso que vam cosir amb la Muntsa un dia a 
la tarda. Ella l'ha batejat com el Marisol Bag.
El motiu, és el mateix patró que un Camper d'una amiga seva, la 
Marisol. Això si, no ens poden acusar de plagi, perquè nosaltres 
l'hem personalitzat a la nostra manera.
Mireu la tanca!!! 







Estàn cosits amb roba de punt (del TM ) i texà a dins.
Estem molt contentes amb aquest bolso, i amb moltes ganes d'estrenar-lo!
Us ha agradat?

Bon cap de setmana!!!


28 comentaris:

  1. Moltíssim!!!!!! Ondia la tanca sembla d'un bolso antic!!. ^.^

    ResponElimina
  2. Us han quedat xulísims !!!, menys mal que heu possat la butxaca de la marca i no la del toro, je,je. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Ostres Cristina.......gràcies....

    Anna M

    ResponElimina
  4. Reinaaaaaaaaaaa! que no tinc cap traductor posat i continuo sense entendre rien de rien!!! EL bolso moníssim i molt original, peró no he entés perque l'has batejat com Marisol que no hi posa Lois ?
    Bon cap de setmana Xuli!

    ResponElimina
  5. Cris, el resultat final...PRECIÓS!!!! Us ha quedat una monada de bolso a les dues!
    Ah, i que dir de les fotos...amb el verd de l'herba com a fons...GENIAL!!!
    En veiem demà guapi!

    I una abraçada per l'Anna, perquè puguis impregnar-te de tota l'energia positiva del teu voltant!!

    ResponElimina
  6. Uns bolsos molt originals i divertits !!!
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  7. UFFFFFFF!!!! GENIALS GENIALS!!!! m'encanta tot... les teles, la tanca, el disseny!!!! ufffff.... jo en vull un!!!! jijijii ens veiem demà! petons

    ResponElimina
  8. Aaaah! Si els moneders de pessic m'enamoren, com no m'ha d'encantar aquesta meravella? Em diràs on has comprat aquestes tanques tan xules, no?

    ResponElimina
  9. a mi si que m'han agradat tots dos bolsos , queden molt be i a mes a mes la tanca es molt original

    roser

    ResponElimina
  10. M'encanten!!! I amb aquesta tanca tan original... jo també en vull un!!!

    Montse

    ResponElimina
  11. Què bonic que és aquest bolso!!!! Saps on puc aconseguir el patró????

    ResponElimina
  12. Mooolt xulo!! Ja vaig veure aquestes robetes a Sitges. Són moolt xules! Quines dues artistes esteu fetes tu i la Muntsa. Ja estic ben nerviosa per demä!
    Petonets bonic

    ResponElimina
  13. Ostres què xulos!!!!! Són molt originals!!!!
    Anna

    ResponElimina
  14. M'encanteeeeen!!!! Totes dues! però aquest cop... em mullo!
    m'agrada molt la de tela de color blau però la de tela
    vermella... em xifla! Felicitats, artistes!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!

    ResponElimina
  15. A mi també m'agraden molt són una cucada
    Petons
    María

    ResponElimina
  16. Molt bonics tots dos, és que sou unes artistes ehhhh i no pareu, mare meva....

    ResponElimina
  17. M'aghraen molt i molt. son molt simpatics.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  18. el rojo me ha enamorado, preciosos

    ResponElimina
  19. Ohh....me encantan!! que primaverales! la ropa de rayas tiene pinta de ser gustosísima! disfrutadlos mucho!
    Petons ;)

    ResponElimina
  20. Hola Cristina,

    Maquissims els bolsos i la tanca una pasada de original. Ens han agradat molt.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  21. Us ha quedat molt bé! Aquesta tanca és fantàstica, hi dona un toc molt original!

    ResponElimina
  22. Que originals, primaverals i jovenils us han quedat.
    Per cert un ocellet m'ha dit que avui és el teu anniversari, així que moltes felicitats de tot cor.

    ResponElimina
  23. M'encanta aquest super bolso!!!! Ja ho saps!!! :)
    I aquesta tanca és autèntica, genial!!
    Sou unes cracks! un petonas!!!

    ResponElimina
  24. Son una xulada!!!moltes felicitats!!!!

    ResponElimina
  25. Qué original!!! Me encanta en rojo!!!
    Besos

    ResponElimina
  26. Doncs síq ue m'agraden i molt i sobretot perquè tenen un aire una mica retro, no ?
    1 petó

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)