Sentiments a flor de pell...MONTSE

17 d’abril 2013

La Montse és pura energia!!!!
Fa molt poc que ens coneixem, i sembla que ens coneguem de tota  
la vida. Ja sabeu que hem quedat moltes vegades per cosir, una 
gran passió que tenim en comú ;)

Amb ella tot és fàcil i divertit. És genial...
Impossible avorrir-te amb la Montse ;)

M'encanta...

Gràcies Montse, per fer-me descobrir una nova afició
i per endinsar-m'hi encara més amb el teu regal.


Veuràs tu quines meravelles surten d'aqui! Jajajajajaja!!!!
Això si, hauré de fer algún taller més amb la Mariona ;)

Petonets flori!!!!!

7 comentaris:

  1. Si si... la Montse és tot un torbellino!!!! és genial!!! sempre riu... i tot aquest material.... fantàstic.... ja m'agradaria ja tenir-lo.... ara hauràs de fer-hi alguna cosa i ensenyar-nos-la!!!!

    ResponElimina
  2. La Montse que puc dir de la Montse, es com una altre filla, sempre esta amb l'alegria a sobre. I es una aristassssa!!!!!

    ResponElimina
  3. La Montse és pura energia!!! M'encanta i ric molt amb ella! És la canya!!!
    Apa quina passada!!! SCAP SCRAP SCRAP!!! Et sortirà per les orelles!!! ijijijijijij!! M'encanta aquest kit neni!
    PEtonassos

    ResponElimina
  4. Guapa!!!!! Aiiiii quina emotion!!!! M'has fet posar la pell d gallina!!!! Recordo perfectament la sensació q vaig tenir venint el primer dia cap a Seva: eren nervis plens d,il.lusió! Saps com el d dia d la nit d reis quan ets petit... Esperant algo q saps q t'encantarà i estàs ben impacient jijiijji i quan tornava cap a casa, amb un somriure d'orella a orella, vaig saber q era el principi d'una gran amistat, oi cris?! Pq q t'ho passes bé, i q no t'avorreixes amb mi ho tinc clar jijijiji però som amigues no?! ) jijijijijiji ; - )))) un petó gran gran flori d meu cor!

    ResponElimina
  5. Cristina, quina sort de conèixer la Montse!
    És com tu, fa maravelles amb les teles!
    Sou un gran equip!
    Guapes!

    ResponElimina
  6. I tant que debeu fer un bon equip amb la Montse, ella també fa coses molt boniques i se la veu tan genial com tu !!
    Físicament no et coneixo però només de llegir-te és com si fossis part de la meva vida, els teus posts són una de les parts boniques del meu dia
    1 petó

    ResponElimina
  7. És la bomba la Montse!! Sempre té un somriure!
    Ja ens enseyaràs què fas amb aquesta passada de regal!!!
    Muaaaaa!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)