Storytimes square quilt

10 d’abril 2013

Amb aquest títol sembla que hagi fet qui sap què oi?
Jajajaja!!!
Home, jo n'estic molt orgullosa...el meu tarannà no és de fer 
labors massa llargues, em canso de fer durant molts dies una 
mateixa labor. Però tenia ( i tinc!) uns quants charm packs i em 
venia molt de gust cosir-ne algún. Li vaig demanar consell a la LUA,
és una gran consellera, gràcies guapa!
Me'n va passar un parell i en vaig escollir un. L'altre no us el dic encara
perquè també el faré ;)

De moment, aquest és el primer...

Per cosir-lo he utilitzat un Charm Pack de la col.lecció Noteworthy
de Moda, una bàsica negra, i una tela pel darrera de la mateixa col.lecció
que el Charm Pack. Tot, tot del TELA MARINERA ;)



El vaig encoixinar tal i com em va dir la Marta,
un gran consell guapa!!!!






Si us han entrat unes ganes irrefrenables de cosir-ne un, 
us deixo l'enllaç que em va passar la Lua,

Estic molt, molt i molt contenta amb aquesta labor.
No permetré que algú em digui que no li agrada, jajajajajajaja!!!!!!!

Bona nit...i no pareu de cosir ;)



31 comentaris:

  1. És preciós!
    Jo tb tenia aquestes robes, i he fet un coixí-manta!
    Xulíssim de debò, m'agrada molt combinat amb negre.
    Núria

    ResponElimina
  2. madre mia que pasada, me encanta
    besss

    ResponElimina
  3. M'encanta aquest charm pack i crec que no li podies fer millor justícia!!! t'ha quedat precióssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! a vegades es poden fer llargues però després d'acabar-les et sents........jejejeje fantàsticament bé!!! petons

    ResponElimina
  4. M'agrada, m'agrada molt i molt!!!!!!! Ara mateix miro l'enllaç, una labor a la llista de pendents. Petons.:)))))

    ResponElimina
  5. Reina! no entenc rés de rés a les teves entrades! i avui que no estic tan adormida acabo de descobrir que l'estic llegint traduida. Perque nassos tens un traductor que tradueix del català a no se sap que? I ara m'agradaria saber si només em passa a mi jaja.
    Bé per les fotos et dire que m'agrada molt el resultat
    Ptns

    ResponElimina
  6. Osti Pedrin! també m'està traduint el comentari i ni jo m'entenc!

    ResponElimina
  7. Acabo de caure de cul a terra!!!
    Es preciós, senzill i "resultón" com a mi m'agraden!!
    On el posaràs?
    S

    ResponElimina
  8. No sé pas què és un charm pack però si que sé que aquesta manteta és preciosa!!!
    Felicitats una vegada més! Muuuuuuuak!!!

    ResponElimina
  9. uuuuualllla!!!! quin nivellàs cristineta!! ole - ole - i ole!!! m'encanta!!! quan he vist la foto al face he pensat! mira la Cris ja ha repinejat una coltxa txulíssima d'una de les super artistes americanes i mira per on!!! l'artista ets tu! que guai!!! molt bona feina guapa. un petó! bis samstag! m

    ResponElimina
  10. Ohhhhhh!!!!! Però que macoooo!!! Cris, ets increïble! Aquestes robes m'encanten...i la combinació amb el negre i l'encoixinat queden espectaculars! En fi, ja ho veus, em xifla!
    Un petó dels grans!!!!!!

    ResponElimina
  11. M'ENCANTA, t'ha quedat preciosa!! Ja et vaig dir que si no sabies on posar-la a la taula de casa meva hi quedaria molt i molt bé, jaja!
    Ens veiem d'aquí poc!
    Petons guapa!

    ResponElimina
  12. Muy muy bonita, las telas que has escogido también me gustan mucho!
    Felicidades por tu labor, y por estar tan orgullosa!!
    ;)

    ResponElimina
  13. Genial !!! és realment preciós. Els colors molt ben triats. Una abraçada.

    ResponElimina
  14. Hola Cristina,

    Es maquissim t'ha quedat preciosa, l'encoixinat es fantastic, a partir d'ara tens que fer mes quilts. Felicitats guapisima.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  15. Una labor molt bonica, felicitats. I gràcies per l'enllaç, ja el tinc a la llista de pendents, hehe !!
    Petons.

    ResponElimina
  16. M'agrada molt el resultat de la combinació entre els colorins i el negre. Felicitats també per l'encoixinat

    ResponElimina
  17. Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuu! m'encanta nenaaa!!!!!! T'ha quedat preciosa!!! ooooohhhhh!!! I l'encoixinat, perfecte!!! es fa pesadet però dp el resultat és taaaaaaaaant estupendo que val la pena l'esforç, oi????
    Un petonas guapíssima!!! i de res, a disposar!!!! ;)

    ResponElimina
  18. GUUUUAAAAUUUUUU, preciós!!!!
    I m'agrada més que l'original!!!

    Tinc la mateixa col·lecció de teles, però en format mini charm pack....hauré de fer un quilt per nines...

    ResponElimina
  19. Moniiiiisim !!! M'encanta, potser ... et copio ;)

    Petonetssss !!

    ResponElimina
  20. Escolta neni això és espectacular!! Estic al.lucinant amb aquest encoixinat tant super perfecte!!!!
    Aix és que aquest charm pack és una passada eeeh!!! Ets una artistassa!! Jo tampoc ho permetriaaa jajajajjaaja!!
    Petonassos dels gegantins!!
    Pd. 2 dies!

    ResponElimina
  21. M'encanta, a més amb aquests quadrets be podria ser la versió en tela d'una manta de quadrets de l'àvia.
    Petonets

    ResponElimina
  22. Hola Crisitna, realment no crec que ningu pugui dir que no li agrada. És senzillament bonic, i uns colors suaus que enemoren. Ja cal que et sentis molt orgullosa. Una abraçada.

    ResponElimina
  23. Com vols que algú et digui que no li agrada? Ha quedat espectacular amb el contrast del negre i l'encoixinat. Molt millor que el de l'enllaç que ens passes.
    Ja tinc ganes de veure l'altre model, ja,ja.
    Petons

    ResponElimina
  24. Vaig veure aquest post ahir mentres estava al Clínic a urgencies molt preocupats i al veure'l em saltaven les llàgrimes. Quina bafarada d'aire fresc!!!!! va ser genial en aquell entorn tant cru.
    Per sort ja sóc a casa reposant i la raó un virus molt punyetero i persistent, ara ja més controlat!

    Segueix!!!

    ResponElimina
  25. Fantastic,fantastic, la veritat es que ets una pencaire de primera, a part de artista nata. Moltes felicitats. M'encanta.

    ResponElimina
  26. M'agrada molt aquest quilt I l'encoixinat es una feinada. Es nota que t'agrada perque fas unes coses maqissimes. Per cert, ja tinc el tutorial guardat, jejeje.

    ResponElimina
  27. M'agrada molt aquest quilt I l'encoixinat es una feinada. Es nota que t'agrada perque fas unes coses maqissimes. Per cert, ja tinc el tutorial guardat, jejeje.

    ResponElimina
  28. M'ENCANTA!!! senzillament és PERFECTE i PRECIÓS! està tan ben fet, tan...i l'encoixinat és preciós tmb! Felicitats per aquesta labor! com sempre bestial...

    ResponElimina
  29. Pero qué combinación de colores y que acolchado más perfecto!!!!
    Enhorabuena!!!

    ResponElimina
  30. T'ha quedat increïble Cris !! El trobo maquíssim, les robes són preciosíssimes i la que has posat coma trassera m'encanta, sobre l'encoixinat et diré que trobo que és el que li dóna la gràcia !!
    1 petó ... i per avui ja t'he deixat prou comentaris eh ?? trobo que feia molts dies que no volava una estoneta per aquí !!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)